• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Online Gaming in India: Technology, Policy, and Challenges

    Online Gaming in India by Dasgupta, Lovely; Sen, Shameek;

    Technology, Policy, and Challenges

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 89.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 543 Ft (43 375 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 554 Ft off)
      • Discounted price 40 989 Ft (39 038 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Chapman and Hall
    • Megjelenés dátuma 2024. november 6.

    • ISBN 9781032619194
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem304 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 620 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 1 Illustrations, black & white; 1 Line drawings, black & white
    • 660

    Kategóriák

    Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar Energetika, energiaipar Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek Szoftverfejlesztés Komputergrafikai szoftverek Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai Az ember-gép kölcsönhatás A művészetről általában Környezetmérnöki tudományok További könyvek a játékok területén Játéktervezés Az internetről általában Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) További könyvek a jog területén Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar (karitatív célú kampány) Energetika, energiaipar (karitatív célú kampány) Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek (karitatív célú kampány) Szoftverfejlesztés (karitatív célú kampány) Komputergrafikai szoftverek (karitatív célú kampány) Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás (karitatív célú kampány) A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai (karitatív célú kampány) Az ember-gép kölcsönhatás (karitatív célú kampány) A művészetről általában (karitatív célú kampány) Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány) További könyvek a játékok területén (karitatív célú kampány) Játéktervezés (karitatív célú kampány) Az internetről általában (karitatív célú kampány) Internetes szolgálatások (online vásárlás, bankolás) (karitatív célú kampány) További könyvek a jog területén (karitatív célú kampány)

    Rövid leírás:

    This book offers a comprehensive overview from diverse perspectives of online gaming technology, policy, and experiments to understand and review the Indian approach. It starts with the technological viewpoint on the governance and regulation of online gaming and includes the Indian experiment in governing and regulating it.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book offers a comprehensive overview from diverse perspectives of online gaming technology, policy, and experiments to understand and review the Indian approach. It starts with the technological viewpoint on the governance and regulation of online gaming and includes the Indian experiment in governing and regulating it. The book brings a nuanced approach related to the perspectives of various stakeholders, the players, the developers, the gamers, the regulators, the law enforcement agencies, the industry and most importantly, the consumers, who are also the intended audience of the work.



    • Present a holistic view of the online gaming industry from technical, legal and policymaking perspectives

    • Offers critical technical highlights include Online transactions, online games ecosystem, online games varied platforms, web3, metaverse, AI and Fantasy Games

    • Includes a comparative analysis to evaluate better the laws, rules, and regulations and the governance of online gaming in India

    • Encapsulates the Indian experience in intervening and streamlining the online gaming industry

    The book is for Professionals and scholars in the fields of Online Gaming in computer science, Law, and other related discipline. It also serves as a textbook for students for Online Gaming courses.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction 1. ONLINE GAMES IN INDIA: ANCIENT LEGACY, MODERN CHALLENGES 2. Evolution Of Jurisprudence on Online Games of Skill 3. In Regulatory Purgatory: How Many Lives Left Before Mission Success For The Indian Gaming Industry? 4. Pathways To Stake-holder Led Regulation in Online Gaming 5. Regulatory Progress And Challenges In India?s Booming Online Gaming Market 6. Of Monopolistic Attitude, Power Mongering And Trust Deficit 7. Regulating Online Gaming: Centre Versus State Competence 8. Walking On Eggshells: Prospects Of Self-Regulating Online Gaming In India 9. Challenges And Prospects- An Analysis Of Fantasy Sports Regulation In India 10. Online Gambling Through An Anti-Money Laundering Perspective: A Cross Jurisdictional Analysis  11. Cyber-Security And Data Privacy Challenges In Online Gaming: Analyzing The Cyber-Security Risks And Challenges Faced By Online Gaming Platforms In India 12. Blockchain In Online Gaming: Navigating The Legal Landscape For India And The World 13. A Study On The Legal Challenges In Online Gaming With Special Reference To Network, Accessibility, And Piracy 14. Innovation And Policy: Balancing Technological Advancements With Regulatory Frameworks In Indian Online Gaming 15. Dark Patterns In The Gaming Industry: Legal Implications And Safeguarding User Rights 16. Navigating The Legal Landscape Of Online Gaming In India: Precedence, Regulations, And Future Perspectives 17. Do E-Sports Broadcasts Infringe Videogame Copyright? 18. Player Image Rights And Online Gaming: Decoding The Game 19. Copyrightability Of Digital Player Cards In Online Fantasy Sports: A Conundrum In The Indian Copyright Law 20. Navigating Legal And Operational Uncertainty Around Advertisement Of Online Games  21. Gender Dynamics In Online Gaming: Exploring Participation And Representation In India 22. Child?s Consent In Online Gaming Click-Wrap Agreements And Its Intersection With Privacy 23. Responsible & Ethical Framework In Online Gaming: A Shared Responsibility 24. A Comparative Study Of The GGR And Turnover Models Of Taxing Online Gaming 25. GST And Online Gaming Sector: A Taxing Saga


     

    Több