
New Paradigms of Business Management in the Era of Analytics, Sustainability and Innovation
9th Global Leadership Research Conference, Amity Business School, Amity University, Noida, India, 2024
Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 213.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 10 839 Ft off)
- Kedvezményes ár 79 485 Ft (75 700 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
90 325 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2025
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2025. október 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819770298
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem298 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 298 p. 46 illus., 29 illus. in color. Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This proceedings volume brings together leading experts in business management, analytics, sustainability and innovation, from academia and corporate world, to provide a comprehensive overview of the challenges and opportunities faced by today’s business leaders. It discusses and elaborates on the conceptual and the current practices prevalent globally, and also touches on expectations of tomorrow for ensuring future readiness of organizations. The contributions are divided into five contemporary tracks – a. Navigating the uncharted horizons of innovation and sustainable practices; b. Financial horizons: navigating through the ever-changing landscape; c. Re-Imagining human resources: unlocking the innovation paradox; d. New age marketing: connecting dots between sustainability, analytics and innovation; and, e. Entrepreneurship & growth: leveraging innovation, network and policy for sustainability. The volume concludes by summarizing key takeaways from each track and emphasizes on the importance of understanding and implementing new paradigms of analytics, sustainability and innovation in the evolving business landscape. It offers real-world examples of how businesses have leveraged analytics, sustainability and innovation to achieve their goals and stay ahead of the competition. The volume offers a comprehensive resource for professionals, researchers, scholars and students seeking to gain a deeper understanding of the challenges and opportunities presented by the evolving landscape.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: What can India learn from the UAE? Making GIFT IFSC a favored destination by incorporating the learnings from DIFC and ADGMWhat can India learn from the UAE? Making GIFT IFSC a favored destination by incorporating the learnings from DIFC and ADGM.- Chapter 2: Organizational Agility in Creating Dynamic Capability as an Adaptive Strategy in the Era of Industry 4.0: An Empirical Study of the Outsourcing Industry in Sri Lanka.- Chapter 3: Blockchain in Managing Waste for a Better Planet.
Több