• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Network-Based Language Teaching: Concepts and Practice: Concepts and Practice

    Network-Based Language Teaching: Concepts and Practice by Warschauer, Mark; Kern, Richard;

    Concepts and Practice

    Sorozatcím: Cambridge Applied Linguistics;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 46.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 761 Ft (22 629 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 376 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 384 Ft (20 366 Ft + 5% áfa)

    23 761 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2000. január 13.

    • ISBN 9780521667425
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 229x154x19 mm
    • Súly 355 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This text provides a critical collection of recent research in on-line communication for second language learning.

    Több

    Hosszú leírás:

    This text provides a critical collection of recent research in on-line communication for second language learning. The paperback edition provides a critical collection of recent research in on-line communication for second language learning, including uses of e-mail, real-time writing, and the Web. Chapters analyze the theories underlying computer-assisted learning, explore the contexts that affect network-based teaching, and examine the linguistic nature of computer-mediated interaction in both textual and multimedia environments. This book will be of vital importance to language teachers and researchers, as well as to readers with a general interest in linguistics, computer-mediated communication, and education.

    Több