• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Narratives of English Language Learners in Private Tutoring: An L2 Motivational Self Perspective

    Narratives of English Language Learners in Private Tutoring by Yung, Kevin Wai Ho;

    An L2 Motivational Self Perspective

    Sorozatcím: Routledge Studies in Applied Linguistics;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 927 Ft off)
      • Kedvezményes ár 62 346 Ft (59 378 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. december 4.

    • ISBN 9781032793696
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem208 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 5 Illustrations, black & white; 5 Line drawings, black & white; 8 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Yung offers a groundbreaking exploration of the dynamic interplay between motivation, private tutoring, and second language learning. This book is a must-read for researchers in applied linguistics and educators and practitioners working with L2 learners seeking to understand the underpinnings of motivation in English language learning. 

    Több

    Hosszú leírás:

    Yung offers a groundbreaking exploration of the dynamic interplay between motivation, private tutoring, and second language learning.


    Examining the under-researched topic of “shadow education” in the context of applied linguistics, this book provides a fresh and insightful outlook on the unique experiences of English as a second language (L2) learners engaged in English private tutoring. By examining L2 learners’ experiences from the perspective of the L2 motivational self, readers will gain valuable insights into how personal goals, identity, and aspirations drive learning processes. The book features in-depth analysis of L2 learners’ narratives, shedding light on the diverse factors that shape students’ L2 motivation in learning English in cram schools. Researchers, educators, policymakers, schoolteachers and tutors alike will benefit from the understanding of how private tutoring influences the development of learners’ L2 motivational selves, informing teaching strategies, policies and language learning approaches in both mainstream and shadow education settings.


    This book is a must-read for researchers in applied linguistics and educators and practitioners working with L2 learners seeking to understand the underpinnings of motivation in English language learning. With its unique focus on the private tutoring context, this book serves as a vital resource for those striving to optimise language learning experiences and outcomes within and outside school.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents


    Abbreviations


    1. Introduction


    2. Conceptualising English private tutoring


    3. Towards an L2 motivational self perspective on English private tutoring


    4. Entering L2 learners’ world through narratives


    5. Understanding students’ English learning histories


    6. English learning processes in private tutoring


    7. Learners’ reflections on English private tutoring experiences


    8. Conclusion and implications


    Index


     

    Több