
Museum Management and Marketing
Sorozatcím: Leicester Readers in Museum Studies;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 959 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 835 Ft (18 890 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 793 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2007. február 28.
- ISBN 9780415396295
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem440 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 786 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 24 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Drawing together a selection of high quality, intellectually robust and stimulating articles on both theoretical and practice-based developments in the field, this Reader investigates the closely linked areas of management and marketing in the museum.
TöbbHosszú leírás:
Drawing together a selection of high quality, intellectually robust and stimulating articles on both theoretical and practice-based developments in the field, this Reader investigates the closely linked areas of management and marketing in the museum.
The articles, from established and world-renowned contributors, practitioners and writers at the leading edge of their fields, deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.
Key writings from broader literature are included, and the collection of key writings on the investigation and study of management and marketing in the museum are of great benefit not only to those studying the subject, but also to professionals working and developing within the field.
'This excellent book provides museum professionals with a highly nuanced view of its subject.' - Museum Practice
TöbbTartalomjegyzék:
1. Museums and Change 2. Museum Management 3. Marketing the Museum
Több