• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Museum Management and Marketing

    Museum Management and Marketing by Sandell, Richard; Janes, Robert R.;

    Sorozatcím: Leicester Readers in Museum Studies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 793 Ft (23 613 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 959 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 835 Ft (18 890 Ft + 5% áfa)

    24 793 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Drawing together a selection of high quality, intellectually robust and stimulating articles on both theoretical and practice-based developments in the field, this Reader investigates the closely linked areas of management and marketing in the museum.

    Több

    Hosszú leírás:

    Drawing together a selection of high quality, intellectually robust and stimulating articles on both theoretical and practice-based developments in the field, this Reader investigates the closely linked areas of management and marketing in the museum.



    The articles, from established and world-renowned contributors, practitioners and writers at the leading edge of their fields, deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.



    Key writings from broader literature are included, and the collection of key writings on the investigation and study of management and marketing in the museum are of great benefit not only to those studying the subject, but also to professionals working and developing within the field.



    'This excellent book provides museum professionals with a highly nuanced view of its subject.' - Museum Practice

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Museums and Change  2. Museum Management  3. Marketing the Museum

    Több