• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Multimodality and Social Interaction in Online and Offline Shopping

    Multimodality and Social Interaction in Online and Offline Shopping by Rasmussen, Gitte; van Leeuwen, Theo;

    Sorozatcím: Routledge Studies in Multimodality;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 238 Ft (19 275 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
      • Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. december 18.

    • ISBN 9781032255927
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem238 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 440 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 172 Illustrations, black & white; 11 Halftones, black & white; 161 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white
    • 672

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This collection brings together social semiotic, ethnographic, and conversation analytic approaches to multimodality in global studies of shopping, drawing on the rich diversity of the latest multimodal methods to critically reflect on shopping as a cornerstone of contemporary social life.

    Több

    Hosszú leírás:

    This collection brings together social semiotic, ethnographic, and conversation analytic approaches to multimodality in global studies of shopping, drawing on the rich diversity of the latest multimodal methods to critically reflect on shopping as a cornerstone of contemporary social life.


    The volume explores shopping as an area of study in its own right, with the buying and selling of goods and services a fundamental part of the social and cultural life of human communities for centuries. The book looks at both online and offline shopping, examining it as both everyday multi-sensorial practice and its translation into the interactive text and imagery that comprise the online shopping experience, from London street markets to Japanese grocery shops to Danish supermarkets to worldwide online shopping sites. Highlighting the diversity of modern multimodal approaches through contributions from established scholars, the book critically surveys both the challenges and opportunities in the embodied interactions between buyers and sellers and how these points of connection have been translated and will continue to transform in the age of algorithms and emergent technologies.


    This book will appeal to students and scholars interested in multimodality, multimodal conversation analysis, social semiotics, social interaction, and retail studies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of Contributors


    1. Introduction


    Gitte Rasmussen and Theo Van Leeuwen


    2. Exploring the phenomenology of shopping as social practice: An inquiry into the multimodal and linguistic repertoires in markets in Sydney


    Dariush Izadi


    3. Between sensorial pleasure and economic reason: accepting or rejecting offers to taste at the market


    Lorenza Mondada


    4. Reassembling meaning while shopping


    Emi Otsuji and Alastair Pennycook


    5. Multimodal engagement and interaction and the appearance of contemporary non-traditional retail shopping


    Gitte Rasmussen


    6. Trust, transparency and transactions ? revealing participation in collocated and hybrid auction sales


    Sylvaine Tuncer, Christian Heath and Paul Luff


    7. Checking before checkout: how customers deal with trust and accountability in grocery shopping in online and brick-and-mortar shops


    Elisabeth Dalby Kristiansen


    8. Curating a lifestyle experience ? how Pottery Barn makes it so.


    Louise Ravelli


    9. Going shopping ? a social semiotic study of resources for walking offline and online


    S?ren Vigild Poulsen


    10. Community or commerce ? the story of eBay


    Theo Van Leeuwen


    Index

    Több