
Multimedia and Professional Learning in Initial Teacher Education
Sorozatcím: SpringerBriefs in Education;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.45
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 814 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 859 Ft (19 866 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 673 Ft
Beszerezhetőség
Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2024. július 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789400744226
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem120 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk Approx. 120 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This volume examines the complexity of preservice teacher professional learning and the contributions that an interactive multimedia resource, known as QuILT (Quality In Learning and Teaching), offered for constructivist, reflective and social learning experiences. The study focusses on preservice teachers? meaning-making of their learning experiences as they developed their teacher knowledge while they used the multimedia resource QuILT within a subject in teacher education programs. Data analysis reveals the complexity of preservice teachers? professional learning; particularly the rich and multilayered learning associated with QuILT use such as personal reflection and those based within multiple communities of practice cultivated while studying with QuILT. The volume shows that the ways the preservice teachers engaged with the multimedia resource contributed significantly to how they learned from QuILT. This indicates that preservice teacher professional learning also relied on engaging the affective domain of learning. Affective factors discussed in the findings include: willingness to accept QuILT as a resource for learning; valuing the resource; being able to make connections between the multiple communities of practice associated with studying QuILT. Together, these factors assisted preservice teachers to deepen their learning with QuILT. Lacking these affective characteristics seemed to bring tensions to the professional learning of some of the preservice teachers.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: Introducing the context: themes/ issues of professional learning of preservice teachers in initial teacher education.- Chapter 2: Professional learning and multimedia.- Chapter 3: QuILT Case Study Chapter.- 4: What multimedia offers the professional learning of preservice teachers.- Chapter 5: Opportunities and challenges using blended learning approaches in teacher education?.
Több
Multimedia and Professional Learning in Initial Teacher Education
22 673 Ft
20 859 Ft

Die Kriegsflotten der griechischen Städte im römischen Herrschaftsbereich (2.?1. Jahrhundert v. Chr.)
84 818 Ft
80 577 Ft