
Modern Foreign Languages in the Primary School
The What, Why and How of Early MFL Teaching
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 58.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 985 Ft off)
- Discounted price 26 869 Ft (25 590 Ft + 5% áfa)
29 854 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2001. augusztus 1.
- ISBN 9780749436094
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem224 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 410 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 2001. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
TöbbHosszú leírás:
An overview of the place of modern languages in the primary school in the 21st century. It is written for anyone with an active role in teaching languages in schools today, either at primary or secondary levels. It discusses the practical issues involved in teaching MFL to primary students.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1 The ?Why? Issues; Chapter 1 More Phoenix than Dodo Now; Chapter 2 Aims and Objectives of Primary MFL Teaching; Part 2 The ?What and When? Issues; Chapter 3 Primary MFL and the National Curriculum; Chapter 4 The Primary Curriculum; Chapter 5 Primary MFL and the European Dimension; Part 3 The ?Who? Issues; Chapter 6 Primary MFL Teachers ? The Specialists or Generalists Debate; Chapter 7 Primary MFL Teachers ? Education, Training and Professional Development; Part 4 The ?How? Issues; Chapter 8 Primary Pedagogy and MLF Teaching; Chapter 9 Linguistic Progression and Continuity; Part 5 Future Issues; Chapter 10 Future Research, Development and Policy Making;
Több