
Methodology in Language Teaching
An Anthology of Current Practice
Sorozatcím: Cambridge Professional Learning;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 49.32
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 496 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 465 Ft (21 395 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 960 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2002. április 8.
- ISBN 9780521004404
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem432 oldal
- Méret 255x202x21 mm
- Súly 852 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Methodology in Language Teaching provides an overview of approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages.
TöbbHosszú leírás:
Methodology in Language Teaching provides an overview of approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. This book provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. The anthology offers a comprehensive overview to the teaching of English and illustrates the complexity underlying many of the practical planning and instructional activities it involves. Organized into 16 sections, the book contains 41 seminal articles by well-known teacher trainers and researchers. Also included are two sets of discussion questions - a pre-reading background set and a post-reading reflection set. This anthology serves as an important resource for teachers wishing to design a basic course in methodology.
Több