
Metakognitive Verstehensurteile beim Lernen aus Texten
Eine experimentelle Untersuchung des Einflusses instruktionaler Hinweise
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 74.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 545 Ft off)
- Discounted price 29 265 Ft (27 871 Ft + 5% áfa)
31 810 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer VS
- Megjelenés dátuma 2025. április 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658477530
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem115 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv német
- Illusztrációk 10 Illustrations, black & white; 2 Illustrations, color 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Több
Hosszú leírás:
Több
Tartalomjegyzék:
2e2f30; mso-ansi-language: DE; mso-fareast-language: DE; mso-bidi-language: AR-SA;">Jennifer Knellesen untersucht in diesem Buch, ob instruktionale Hinweise über die Testanforderungen die Urteilsgenauigkeit von Lehramtsstudierenden beim Lernen aus Texten verbessern können. Ausgangspunkt ist, dass Studierende oft dazu neigen, ihr Verständnis zu überschätzen, was auf die Diskrepanz zwischen genutzten Hinweisen (Cues) und den kognitiven Anforderungen der Testfragen zurückgeführt werden kann. Instruktionale Hinweise sollen helfen, diagnostischere Cues zu nutzen und somit die Genauigkeit des Verstehensurteils zu erhöhen. In zwei randomisierten Experimenten mit Lehramtsstudierenden wurde der Einfluss verschiedener Leseinstruktionen auf die Urteilsverzerrung untersucht. Die Ergebnisse zeigen, dass Anwendungsinstruktionen zwar zu einem elaborierteren Leseprozess führten, jedoch ohne weitere Unterstützung nicht ausreichten, um die Überschätzung des Verständnisses signifikant zu reduzieren. Zudem weisen die Studien darauf hin, dass die Eigenschaften der Texte die Wirkung von instruktionalen Hinweisen beeinflussen können. Die Arbeit liefert damit wichtige Erkenntnisse für die Gestaltung effektiver Lernmaterialien im Hochschulkontext.
Több