
Media Education in Latin America
Sorozatcím: Routledge Research in Media Literacy and Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
- Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2019. július 26.
- ISBN 9780367199555
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem302 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 557 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 2 Illustrations, black & white; 2 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white 23
Kategóriák
Rövid leírás:
This book offers a systematic study of media education in Latin America. As spending on technological infrastructure in the region increases exponentially for educational purposes, this book makes a timely contribution to new debates surrounding the significance of media literacy as a citizen?s right.
TöbbHosszú leírás:
This book offers a systematic study of media education in Latin America. As spending on technological infrastructure in the region increases exponentially for educational purposes, and with national curriculums beginning to implement media related skills, this book makes a timely contribution to new debates surrounding the significance of media literacy as a citizen?s right. Taking both a topical and country-based approach, authors from across Latin America present a comprehensive perspective of the region and address issues such as the political and social contexts in which media education is based, the current state of educational policies with respect to media, organizations and experiences that promote media education.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter One: The State of Media Education in Latin America Part I: National Chapters Chapter Two: Media Education in Argentina. Balance and Perspectives of a Field Under Construction Chapter Three: Media Education In Bolivia. Some Advances and The Need for Comprehensive Proposals Chapter Four: Media Education in Brazil. Dilemmas, Limits and Possibilities Chapter Five: Media Education in Chile. A Digital Leap That Abandoned the Study of Media Chapter Six: Media Education in Colombia. An Inheritance with Possibilities and Challenges for the 21st Century? Chapter Seven: Media Education In Ecuador. Exploration and Description of a Latent Need Chapter Eight: Media Education In El Salvador. Slow-Paced Footsteps on The Way to Media Literacy? Chapter Nine: Media Education in Mexico. For the Formation of a Critic Citizenship Chapter Ten: Media Education in Peru. A Field Full of Opportunities Chapter Eleven: Media Education in Uruguay. Between A Narrow Digital Gap and The Persistence of An Educational Gap Chapter Twelve: Media Education in Venezuela. From Frenzy to Contradictions? Part II: Critical Essays Chapter Thirteen: Educommunication Landmarks in Latin America: What Should Be Considered in The Last 50 Years Chapter Fourteen: Towards A New Literacy Concept Chapter Fifteen: Constructivist TV Reception in The Children?s Classroom Chapter Sixteen: Media Literacy in Contemporary Learning-Based Societies: Challenges for New Ways of Education Chapter Seventeen: Critical Revision of The Critical Sense Chapter Eighteen: Transmedia Literacy and Participatory Cultures. A Research Agenda Chapter Nineteen: Tan Lejos Pero Tan Cerca. The Missing Link Between Media Literacy and Educomunicación?
?
Több
Media Education in Latin America
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft