• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Media Building: Architecture, Design, and the Spatial Politics of Mass Communication

    Media Building by Mari, Will; O’Reilly, Carole; West, E. James;

    Architecture, Design, and the Spatial Politics of Mass Communication

    Sorozatcím: Geographies of Media;

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        67 742 Ft (64 516 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 8 129 Ft off)
      • Kedvezményes ár 59 613 Ft (56 774 Ft + 5% áfa)

    67 742 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2025. október 10.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789819656776
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem277 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 277 p. 26 illus. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book brings together leading scholars to interrogate the enduring and evolving relationship between journalism, mass communications, and the built environment. From the emergence of the first newspapers, media buildings have provided their producers and consumers with a “definable shape” and served as key nodes in the urban geography of communications. At the same time, the changing form and function of media buildings has both reflected and reified transformations in modern journalism and mass communication.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Introduction.- Ch 1 From “Dingy and Incommodious” to “Quite Palatial”? The Local and Regional Newspaper’s Presence in the English Townscape, c. 1850 - 2015.- Ch 2 The Newsroom as a State of Mind: Place, Emotions and Journalism Cultures in Britain.- Ch 3 In the Face of Fire and Dynamite: Racial Violence and Black Press Buildings during the ‘Nadir’.- Ch 4 Above the Street or in the Field? Newsroom Space and Serendipity in Martinique.- Ch 5 Architectures of the Air: Radio Buildings and the Urban Politics of Media Production in Germany, 1930-1938.- Ch 6- Up and Out: Mediality and Verticality at Toronto’s CN Tower.- Ch 7 With a Whoosh and a Bang: Pneumatic Tubes and the American Newsroom, 1910-1960.- Ch 8 The Heart of a Newsroom: The Relevancy of the News Library Then and Now for News Organizations.- Ch 9 Desk Reject? How Computational Journalists Reconceptualized Newsroom “Office Space” for the Data Age.- Ch 10 Media Infrastructure, Natural Disaster, and the Emergence of Convergence Newsrooms in Nepal.- Ch 11 Journalists and Objects of Journalism Relations During the COVID-19 Pandemic: An Ethnographic Study in Three Indonesian Newsrooms.

    "

    Több