Marketing and Social Media: A Guide for Libraries, Archives, and Museums
 
A termék adatai:

ISBN13:9781538142950
ISBN10:1538142953
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:322 oldal
Méret:228x155x23 mm
Súly:472 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 2 Illustrations, unspecified; 2 Halftones, black & white; 15 Tables, unspecified
260
Témakör:

Marketing and Social Media

A Guide for Libraries, Archives, and Museums
 
Kiadás sorszáma: Second Edition
Kiadó: Rowman & Littlefield Publishers
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Paperback
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 42.00
Becsült forint ár:
20 286 Ft (19 320 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

18 663 (17 774 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 1 623 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This updated new edition is a much- needed guide to marketing for libraries, archives, and museum professionals in the social media age. It is both an introductory textbook and a guide for working professionals who want to go beyond mere promotion to developing and deliberately managing a comprehensive marketing campaign.