• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Market Structure, Corporate Performance, and Innovative Activity

    Market Structure, Corporate Performance, and Innovative Activity by Geroski, Paul A.;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 152.50
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        72 856 Ft (69 387 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 286 Ft off)
      • Kedvezményes ár 65 571 Ft (62 448 Ft + 5% áfa)

    72 856 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP Oxford
    • Megjelenés dátuma 1995. január 26.

    • ISBN 9780198288558
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem186 oldal
    • Méret 241x160x17 mm
    • Súly 472 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk line figures, tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Innovation - in products and processes - is an increasingly significant source of competitive advantage for firms and nations. Analysing extensive data on major innovations in the UK, this book examines the role of innovative activity in the structure of markets and the performance of firms. From this the author draws lessons on strategies for innovation for governments and firms alike.

    Több

    Hosszú leírás:

    Innovation - in products and processes - is an increasingly significant source of competitive advantage for firms and nations. Analysing extensive data on major innovations in the UK, this book examines the role of innovative activity in the structure of markets and the performance of firms. From this the author draws lessons on strategies for innovation for governments and firms alike. In particular, he addresses four questions which have long attracted the interst of economists:

    - does the structure of product markets affect the pace of innovative activity?

    - what are the effects of innovative activity on market structure?

    - how large a contribution does innovative activity make to productivity growth?

    - how does innovative activity affect corporate performance?

    In answering these important questions the author draws lessons for makers of public and business policy towards innovation.

    The author clearly has an intimate knowledge of his subject, and communicates his thoughts lucidly using a minimum of economic jargon ... what makes this book of special note are the chapters concerning the design of the database and the substantive lessons to be learned from considering this set of investigations collectively ... Readers should be encouraged by 10 pages of well-chosen, up-to-date reference materials and a particularly comprehensive index in this book.

    Több
    0