
Mamma Andersson: Adieu Maria Magdalena
Adieu Maria Magdalena
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 50.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 3 701 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 974 Ft (19 975 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 675 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó David Zwirner Books
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 4.
- ISBN 9781644231685
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem56 oldal
- Méret 0x0x0 mm
- Súly 586 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Adieu Maria Magdalena considers recurring themes and motifs from Mamma Anderssons oeuvre and suggests complex and potent feelings related to loss.
Finding inspiration in work by other Scandinavian painters, including Carl Fredrik Hill and Vilhelm Hammersh?i, Andersson explores the tension between interiority and the external world, imbuing her compositions with a haunting stillness and introspection. Departing from earlier oil-on-board paintings, the paintings in this body of work primarily utilize canvas, a support that allows Andersson to create at a larger scale and expand compositional possibilities within the pictorial space. Employing trompe loeil, the artist produces a subtly claustrophobic effect in domestic spaces by layering uncanny interior scenes taken from her own home and her imagination, an interplay of surfaces and imagery that probes the nature of representation.
This catalogue, published on the occasion of the artists first solo exhibition in Paris, at David Zwirner, and a companion to three other volumes of recent work, marks a metaphorical farewell to a previous phase in her life. The author Karl Ove Knausgaard, a frequent collaborator of Anderssons, provides an accompanying text, offering an oneiric perspective on the artists evocation of layered dimensions.