• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Learning, Teaching, and Social Media: A Generational Approach

    Learning, Teaching, and Social Media by McWhirter, Andrew;

    A Generational Approach

    Sorozatcím: Routledge Research in Digital Education and Educational Technology;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 251 Ft (20 239 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 250 Ft off)
      • Discounted price 17 001 Ft (16 191 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Employing a unique generational approach, this book critically assesses social media in educational contexts across all educational levels: from primary and secondary schools to further and higher education, proposing a schema for social media literacy (SML).

    Több

    Hosszú leírás:

    Employing a unique generational approach, this book critically assesses social media in educational contexts across all educational levels: from primary and secondary schools to further and higher education, proposing a schema for social media literacy (SML).


    Using research obtained from fieldwork observations conducted in online teaching groups, surveys, and in-depth interviews with teachers and educators on the topic of social media and education, chapters interrogate the historical relationship between educator and learner, and use the frame of expert methodology to understand what educators themselves consider important about social media and education relative to their sectors. Bringing together current literature from education, learning and media technologies, along with longstanding debates around technological influence, chapters also draw on audience and communication studies, psychology and arts and humanities at a time when many different disciplines are trying to understand what social media means to our society.


    This interdisciplinary volume will be of great interest to academics, researchers and postgraduates in the fields of technology in education, media literacy, and critical digital media. Practitioners involved in the sociology of education will also find the book of use.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Introduction, Methodology, Methods


    Chapter 2 Defining Social Media


    Chapter 3 Pedagogy, Learning and Teaching


    Chapter 4 ?Media Effects? and Contexts


    Chapter 5 Social Media as Opportunity

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Learning, Teaching, and Social Media: A Generational Approach

    Learning, Teaching, and Social Media: A Generational Approach

    McWhirter, Andrew;

    21 251 Ft

    Amazing Activities for 9 Year Olds: Spring and Summer!

    Amazing Activities for 9 Year Olds: Spring and Summer!

    Books, Macmillan Children's;

    2 525 Ft

    Amazing Activities for 6 Year Olds: Spring and Summer!

    Amazing Activities for 6 Year Olds: Spring and Summer!

    Books, Macmillan Children's;

    3 031 Ft

    next