
Learning, Teaching, and Social Media
A Generational Approach
Sorozatcím: Routledge Research in Digital Education and Educational Technology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 250 Ft off)
- Discounted price 17 001 Ft (16 191 Ft + 5% áfa)
21 251 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. május 27.
- ISBN 9781032676838
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 10 Illustrations, black & white; 7 Halftones, black & white; 3 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Employing a unique generational approach, this book critically assesses social media in educational contexts across all educational levels: from primary and secondary schools to further and higher education, proposing a schema for social media literacy (SML).
TöbbHosszú leírás:
Employing a unique generational approach, this book critically assesses social media in educational contexts across all educational levels: from primary and secondary schools to further and higher education, proposing a schema for social media literacy (SML).
Using research obtained from fieldwork observations conducted in online teaching groups, surveys, and in-depth interviews with teachers and educators on the topic of social media and education, chapters interrogate the historical relationship between educator and learner, and use the frame of expert methodology to understand what educators themselves consider important about social media and education relative to their sectors. Bringing together current literature from education, learning and media technologies, along with longstanding debates around technological influence, chapters also draw on audience and communication studies, psychology and arts and humanities at a time when many different disciplines are trying to understand what social media means to our society.
This interdisciplinary volume will be of great interest to academics, researchers and postgraduates in the fields of technology in education, media literacy, and critical digital media. Practitioners involved in the sociology of education will also find the book of use.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1 Introduction, Methodology, Methods
Chapter 2 Defining Social Media
Chapter 3 Pedagogy, Learning and Teaching
Chapter 4 ?Media Effects? and Contexts
Chapter 5 Social Media as Opportunity
Több
Learning, Teaching, and Social Media: A Generational Approach
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 251 Ft

Amazing Activities for 9 Year Olds: Spring and Summer!
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
2 525 Ft

Amazing Activities for 6 Year Olds: Spring and Summer!
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
3 031 Ft