• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Komponieren in der Schule: Didaktische Perspektiven für den Musikunterricht

    Komponieren in der Schule by Oberschmidt, Jürgen;

    Didaktische Perspektiven für den Musikunterricht

    Sorozatcím: Transcript Pädagogik;

      • Kiadói listaár EUR 30.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 442 Ft (11 850 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó transcript
    • Megjelenés dátuma 2025. október 27.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783837644197
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem200 oldal
    • Méret 225x148 mm
    • Súly 318 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 10 SW-Abb.
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Komponieren im Musikunterricht - Didaktische Perspektiven auf die kreative Gestaltungsarbeit in der allgemein bildenden Schule.

    Több

    Hosszú leírás:

    Musik wird im Unterricht in erster Linie hörend-rezipierend gelernt und gelehrt - oder reproduzierend zum Klingen gebracht. Das Komponieren hingegen ist in den Lehrplänen nicht vorzufinden. Sind die Kenntnisse, die es hierzu braucht, zu umfassend für den schulischen Alltag?

    Die Beiträge dieses Bandes beleuchten aktuelle fachdidaktische Ansätze und zeichnen aus ihren unterschiedlichen Perspektiven ein umfassendes Bild der verschiedenen kompositionspädagogischen Praxen: Der Bogen reicht von elementaren Zugängen im Rahmen einer musikalischen Gestaltungsarbeit bis hin zu jenen Fragen, wie sich dieses »Elementare« der Musik am Kunstwerk zeigen lässt.

    Több