• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Investigating Dynamic Relationships Among Individual Difference Variables in Learning English as a Foreign Language in a Virtual World

    Investigating Dynamic Relationships Among Individual Difference Variables in Learning English as a Foreign Language in a Virtual World by Kruk, Mariusz;

    Sorozatcím: Second Language Learning and Teaching;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 117.69
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        49 924 Ft (47 546 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 985 Ft off)
      • Discounted price 39 939 Ft (38 037 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2021. január 20.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030652685
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem148 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 454 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 12 Illustrations, color
    • 172

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book focuses on the dynamic relationships among individual difference (ID) variables (i.e., willingness to communicate, motivation, language anxiety and boredom) in learning English as a foreign language in the virtual world Second Life. The theoretical part provides an overview of selected issues related to the four ID factors in question (e.g., definitions, models, sources, types, empirical investigations). The empirical part reports the findings of a research project which aimed to examine the changing nature of WTC, motivation, boredom and language anxiety experienced by six English majors during their visits to the said virtual world, the main contributors to the changes in the levels of the constructs under investigation, as well as their relationships. The book closes with the discussion of directions for further research as well as pedagogical implications.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book focuses on the dynamic relationships among individual difference (ID) variables (i.e., willingness to communicate, motivation, language anxiety and boredom) in learning English as a foreign language in the virtual world Second Life. The theoretical part provides an overview of selected issues related to the four ID factors in question (e.g., definitions, models, sources, types, empirical investigations). The empirical part reports the findings of a research project which aimed to examine the changing nature of WTC, motivation, boredom and language anxiety experienced by six English majors during their visits to the said virtual world, the main contributors to the changes in the levels of the constructs under investigation, as well as their relationships. The book closes with the discussion of directions for further research as well as pedagogical implications.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. ?The constructs of willingness to communicate, motivation, boredom and language anxiety: Overview of selected issues.- 2. Empirical investigations into WTC, motivation, boredom and language anxiety in traditional and digital contexts.- 3. Design of the study.- 4.Findings of the study.- 5. Conclusions, pedagogical implications and directions for future research. 

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Investigating Dynamic Relationships Among Individual Difference Variables in Learning English as a Foreign Language in a Virtual World

    Investigating Dynamic Relationships Among Individual Difference Variables in Learning English as a Foreign Language in a Virtual World

    Kruk, Mariusz;

    49 924 Ft

    next