
Investigating Classroom Discourse
Sorozatcím: Domains of Discourse;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 150.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 183 Ft off)
- Discounted price 60 732 Ft (57 840 Ft + 5% áfa)
75 915 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2006. március 10.
- ISBN 9780415364683
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 4 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Equipping teachers and researchers with the fundamental tools to analyze classroom discourse, this book facilitates a move towards more effective instruction in a range of educational settings.
TöbbHosszú leírás:
Introducing language use and interaction as the basis of good teaching and learning, this invaluable book equips teachers and researchers with the tools to analyze classroom discourse and move towards more effective instruction.
Presenting an overview of existing approaches to describing and analyzing classroom discourse, Steve Walsh identifies the principal characteristics of classroom language in the contexts of second language classrooms, primary and secondary classrooms, and higher education settings. A distinct feature of the book are the classroom recordings and reflective feedback interviews from a sample group of teachers that Walsh uses to put forward SETT (Self Evaluation of Teacher Talk) as a framework for examining discourse within the classroom. This framework is used to identify different modes of discourse, which are employed by teachers and students, to increase awareness of the importance of interaction, and to maximize learning opportunities.
This book will appeal to applied linguists, teachers and researchers of TESOL, as well as practitioners on MEd or taught doctorate programmes.
"This promises to be an excellent series...the series proposal is correct in its identification of a need, and the combination of approaches promised in each book is refreshing" (Susan Hunston, University of Birmingham)
"I expect this to be a high quality book series, accessible to students, and addressing topics that are of general interest to students. Given the absence of a comparable book series, I would expect that the books would be comercially successful" (Doug Biber, Northern Arizona).
'The book is clearly written and coherent' Educational Review Több
Tartalomjegyzék:
Acknowledgements Introduction 1. Features of Classroom Discourse 2. Learning in the Second Language Classroom Summary 3. Approaches to Analyzing Classroom Discourse 4. A Framework for Analyzing Classroom Interaction Summary 5. Using SETT in Different Contexts Summary 6. Using SETT for Teacher Education Summary 7. Conclusions Appendix 1. Transcription Conventions Appendix 2. SETT Preocedures Appendix 3. Workshop Materials References Index
Több

Investigating Classroom Discourse
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 915 Ft