ISBN13: | 9781032203683 |
ISBN10: | 1032203684 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 152 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 400 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 14 Illustrations, black & white; 6 Illustrations, color; 6 Halftones, color; 14 Line drawings, black & white |
598 |
A természettudományok általános kérdései, tudománytörténet, tudományfilozófia
A biológia általános kérdései
Kémia általában
A fizika általános kérdései
További angol tankönyvek
Pedagógia általában
Oktatásügy
Felsőoktatás, felnőttképzés
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
A természettudományok általános kérdései, tudománytörténet, tudományfilozófia (karitatív célú kampány)
A biológia általános kérdései (karitatív célú kampány)
Kémia általában (karitatív célú kampány)
A fizika általános kérdései (karitatív célú kampány)
További angol tankönyvek (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Oktatásügy (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
How to Solve A Problem
GBP 58.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
This concise and accessible resource offers new college students, especially those in science degree programs, guidance on engaging successfully with the classroom experience and skillfully tackling technical or scientific questions
This concise and accessible resource offers new college students, especially those in science degree programs, guidance on engaging successfully with the classroom experience and skillfully tackling technical or scientific questions. The author provides insights on identifying, from the outset, individual markers for what success in college will look like for students, how to think about the engagement with professors as a partnership, and how to function effectively in that partnership toward achieving their pre-defined goals or markers of success. It is an ideal companion for science degree prospects and first-generation students seeking insight into the college experience.
- Offers transferable problem-solving ideas and skills applicable for other disciplines and future careers
- Provides new students with support and inspiration for their college experience
- Includes guidance for successful interactions with professors, peers, professionals, and others
- Encourages thoughtful determination of desired outcomes from the college experience and shaping one's actions toward accomplishing those objectives
Donald provides a treasure trove of information applicable to students across the academic spectrum.? For example, he presents the rationale for using logic, not rote memorization to solve problems, and he discusses the importance of getting the most from a textbook.? Students will find the information in this book invaluable!
Professor Saundra McGuire, author of Teach Yourself How to Learn
Quantitative problem-solving skills are essential for success in introductory science courses.??Prof. Donald?s text offers a helpful guide for first year undergraduate students on the necessary basic mathematics and general strategies, as well as explaining how students can more effectively study and communicate their scientific results.
Professor Joshua Schrier, Fordham University, New York