• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Taming EdTech: Why Children Stand to Lose in an Unregulated Digitised Classroom

    Taming EdTech by Hillman, Velislava;

    Why Children Stand to Lose in an Unregulated Digitised Classroom

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 24.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 647 Ft (12 045 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 529 Ft off)
      • Discounted price 10 118 Ft (9 636 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Academic
    • Megjelenés dátuma 2024. november 14.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781350439795
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 214x138x24 mm
    • Súly 380 g
    • Nyelv angol
    • 764

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    As education becomes more dependent on data-intensive algorithmic systems, private corporate power continues to grow. Left unregulated, the implications for children's basic rights and future life chances are not to be underestimated.

    In this book, Velislava Hillman argues that datafication, i.e. turning all human actions into data, and surveillance have been normalised in eductional settings and shows how edtech products are not improving education equally for all children. She calls for a licensing regime which drives the edtech industry towards ethical practices and meeting appropriate standards before they are allowed to operate in schools. Looking beyond edtech's potentials, this book outlines a governance framework across socio-technical, ethical, critical pedagogic, and human rights imperatives for governing the digitisation of education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements
    1. Introduction: Why a Book About Taming (Ed)Tech?
    2. Digitising the Classroom: What Is the Problem?
    3. Infrastructure Capture: What Might Be the 'Big Picture' of Digitising Education?
    4. Automation: What Are the Risks of Automating Children's Education?
    5. Voice: What Do Children Say About the Digitised Classroom?
    6. The Good Intentions of School: Why School Matters?
    7. Governance By Distraction: Do the Tools of Oversight Guarantee the Benefits of Digitising Education?
    8. Licensed To Operate: How to Fix a Fragmented Governance of EdTech?

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Taming EdTech: Why Children Stand to Lose in an Unregulated Digitised Classroom

    Taming EdTech: Why Children Stand to Lose in an Unregulated Digitised Classroom

    Hillman, Velislava;

    12 647 Ft

    next