• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Games Programming

    Games Programming by Solomon, Eric;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 52.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 818 Ft (25 541 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 364 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 454 Ft (20 433 Ft + 5% áfa)

    26 818 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1984. június 14.

    • ISBN 9780521271103
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 228x152x27 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Games Programming has been written for the personal computer owner who is setting out to write fams programs.

    Több

    Hosszú leírás:

    Games Programming has been written for the personal computer owner who is setting out to write fams programs. It charts the territory which lies beyond the simplistic arcade game and which leads to the more intellectually exciting game moderators and learning programs. This is not another book of program listings, nor does it present game algorithms in isolation from the computer methods which make them work. The aim is to equip the reader with an awareness of modern techniques of structured programming, a robust attitude to computer languages, and a source of valuable 'know how'.

    "This is quite a comprehensive text, and is a good introduction to anyone who might want to implement a game in computer terms." Computer Bulletin

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction; 2. Computer participation in games; 3. Program design and implementation; 4. Programming techniques for games; 5. Mathematical techniques for games; 6. Simulation games; 7. Terrain models; 8. Abstract games; 9. The future; References; Index.

    Több