
French for Marketing
Using French in Media and Communications
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 40.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 049 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 195 Ft (15 424 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 244 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 1998. január 22.
- ISBN 9780521585354
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem372 oldal
- Méret 246x189x20 mm
- Súly 660 g
- Nyelv francia 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Written entirely in French, this book provides a structured two-year course in French and marketing.
TöbbHosszú leírás:
This book offers an original and practical approach to the French of media and communications. Written entirely in French, it aims to increase the student's awareness of the special kind of language needed for marketing in the French-speaking world. The method focuses on extracts taken from technically orientated newspapers and magazines which deal with the world of marketing and advertising. In each chapter the extracts are followed by exercises concentrating on vocabulary, syntax, questions on the text, oral exercises, expos&&&233;s, debates and written exercises. Part I deals with the world of advertising while Part II looks at information and communications. Care has been taken to avoid an excess of difficult jargon and all the exercises have model answers at the end of the book.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I. Actions Pulicitaires: 1. Les acteurs de la publicit&&&233; (les agences, les annonceurs, les supports); 2. Deux formes de publicit&&&233;; 3. La cr&&&233;ativit&&&233; en matier&&&232; de publicit&&&233;; 4. Les promotions de ventes (stimulation, intervention); 5. La publicit&&&233; ... la radio, ... la TV et au cin&&&233;ma; 6. L'importance de la presse et de la t&&&233;l&&&233;vision dans le domaine de la publicit&&&233;; 7. La r&&&233;glementation de la publicit&&&233; en France; Part II. Information et Communication: 8. Les moyens de l'information (r&&&233;seau informatique, t&&&233;l&&&233;matique; 9. La communication audiovisuelle (Arte: cha&&&238;ne de t&&&233;l&&&233;vision europ&&&233;enne, nouvelles technologies: c&&&226;ble, satellite); 10. Les outils du multim&&&233;dia; 11. La politique de communication (analyse de l'image de marque); 12. La maison d'&&&233;dition (pratique et structure, fabrication et commercialisation; 13. L'informatisation des syst&&&232;mes documentaires; 14. L'organisation et la gestion des fonds de documents dans les biblioth&&&232;ques; Glossaire; Annexes; Bibliographie s&&&233;lective.
Több