
Event-Database Architecture for Computer Games
Two Volume Set
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 86.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 805 Ft off)
- Discounted price 35 220 Ft (33 543 Ft + 5% áfa)
44 025 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. július 9.
- ISBN 9781032818030
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem600 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 99 Illustrations, black & white; 8 Halftones, black & white; 91 Line drawings, black & white; 157 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
__RefHeading___Toc13875_1826154082" target="_blank">Vol I: CHAPTER 1 ? THE PROBLEM, CHAPTER 2 ? THE SOLUTION, CHAPTER 3 ? THE SOFTWARE ARCHITECTURE, CHAPTER 4 ? THE SOFTWARE PRODUCTION PROCESS, CHAPTER 5 ? LIMITATIONS OR CRITERIA FOR USE, CHAPTER 6 ? GLOSSARY, INDEX
Vol II: CHAPTER 1 ? LPMUD SOFTWARE PRODUCTION PROCESS, CHAPTER 2 ? CONSISTENT DATA DESIGN, CHAPTER 3 ? OPTIMIZING THE RESULTS, CHAPTER 4 ? THE NATURE OF THE BEAST, CHAPTER 5 ? CAUSE AND EFFECT, CHAPTER 6 ? GLOSSARY, INDEX
TöbbHosszú leírás:
Event-Database Architecture for Computer Games proposes the first explicit software architecture for game development, answering the problem of building modern computer games with little or no game design.
The first volume begins by describing the formal definition of software production processes in general, and the production process of computer games in particular. It introduces the two basic principles behind the software architecture that addresses the communication and productivity problems of a degenerative production process. It goes on to describe the archetypal software production process, and outlines the role that the Game Designers, Game Programmers, Game Artists, Sound Designers and Game Testers play in that process.
The second volume includes a brief overview on how to optimize the results. This leads on to an exploration of how staff, especially Software Engineers, typically view optimization. It also explains how the vision of the Engineers relates to the vision of the leadership of a project or company. It describes how this leadership can also affect the efficacy of a production process, including the Event-Database Production Process.
This book will be of great interest to professional game developers involved in programming roles, such as Tools Programmers, UI Programmers, Gameplay Programmers and Engineers, as well as students studying game development and programming.
TöbbTartalomjegyzék:

Event-Database Architecture for Computer Games: Two Volume Set
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 025 Ft