• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Ethics in Public Relations: As Clear as Your Conscience
      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 186.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        88 861 Ft (84 630 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 7 109 Ft off)
      • Kedvezményes ár 81 753 Ft (77 860 Ft + 5% áfa)

    88 861 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma First Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2005. december 18.

    • ISBN 9781412911177
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem192#320 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This exciting collection of papers represents some of the finest communications research published during the last decade. To mark the 20th anniversary of the European Journal of Communication, a leading international journal, the editors have selected 21 papers, all of which make significant and valuable interventions in the field of media and communications.

    The volume is prefaced with an introduction by the editors and will be a central research text for scholars in this field.

    Több

    Hosszú leírás:

    This exciting collection of papers represents some of the finest communications research published over the last decade. To mark the 20th anniversary of the European Journal of Communication, a leading international journal, the editors have selected 21 papers, all of which make significant and valuable interventions in the field of media and communications.

    The volume is prefaced with an introduction by the editors and will be a central research text for scholars in this field.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction and Overview - Denis McQuail
    PART ONE: INTERNATIONAL COMMUNICATION
    Research into International Television Flows - Preben Sepstrup
    A Methodological Contribution
    The Mythology about Globalization - Marjorie Ferguson
    The inflow of American Television Fiction on European Broadcasting Channels Revisited - Els De Bens and Hedwig de Smaele
    PART TWO: AUDIENCE
    Five Traditions in Search of the Audience - Klaus Bruhn Jensen and Karl Erik Rosengren
    Resisting American Hegemony - Daniel Biltereyst
    PART THREE: POLICY AND POLITICS
    Accountability of Meida to Society - Denis McQuail
    A Reponse
    Who's Afraid of Infotainment? - Kees Brants
    Political Communication Systems All Change - Jay G Blumler
    A Response to Kees Brants
    `Four Mothers' - Dafna Lemish and Inbal Barzel
    The Womb in the Public Sphere
    A Critical Review and Assessment of Herman and Chomsky's `Propaganda Model' - Jeffery Klaehn
    PART FOUR: JOURNALISM
    The Sacred Side of Professional Journalism - Thorbj[um]orn Broddason
    Telling Stories - Peter Golding
    Sociology, Journalism and the Informed Citizen
    Beyond Journalism - Jo Bardoel
    A Profession between Information Society and Civil Society
    Journalistic Codes of Ethics in Europe - Tiina Laitila
    `Infosuasion' in European Newspapers - Rossella Savarese
    A Case Study on War in Kosovo
    News Production in Contemporary Russia - Olessia Koltsova
    PART FIVE: MEDIA CULTURE
    European Soap Operas - Tamar Liebes and Sonia Livingstone
    The Diversification of Genre
    Gendering the Internet - Liesbet van Zoonen
    Claims, Controversies and Cultures
    Lifestyle Segmentation - Patrick Vyncke
    Consumer Culture, Islam and the Politics Lifestyle - Baris Kilichay nad Mutlu Binarck
    Fashion for Veiling in Contemporary Turkey

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Ethics in Public Relations: As Clear as Your Conscience

    Ethics in Public Relations: As Clear as Your Conscience

    Young, Philip; Young, Philip; Young, Philip; , McQuail, Denis; McQuail, Denis; Golding, Peter;(ed.)

    88 861 Ft

    81 753 Ft

    20% %kedvezmény
    Ethics in Public Relations: As Clear as Your Conscience

    V Puti: Student Activities Manual: Russian Grammar in Context

    Kudyma, Anna; Kagan, Olga; Miller, Frank;

    23 404 Ft

    18 724 Ft

    Ethics in Public Relations: As Clear as Your Conscience

    Direct Speech in Greek and Latin Epic: Expanding the Methods and Canon

    Forstall, Christopher; Verhelst, Berenice; (ed.)

    47 696 Ft

    43 881 Ft

    Ethics in Public Relations: As Clear as Your Conscience

    Flugboote: seit 1935

    Bauernfeind, Ingo;

    4 977 Ft

    4 728 Ft

    next