• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Essentials of Tourism

    Essentials of Tourism by Cooper, Chris;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 49.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 299 Ft (24 095 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 024 Ft off)
      • Discounted price 23 276 Ft (22 167 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Fourth Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2022. szeptember 26.

    • ISBN 9781529778571
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem480 oldal
    • Méret 245x189 mm
    • Nyelv angol
    • 749

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    An introduction to the elements of tourism covering topics such as changing government policy, VR tourism and the metaverse, climate change, sustainable tourism and the Sustainable Development Goals (SDGs). This fourth edition has been updated to include the impact of Covid-19 on the tourism industry.

    Több

    Hosszú leírás:

    Will robots take over as hotel staff? How has the rise of social media impacted upon tourism marketing? Will trust in travel be regained following the pandemic? For answers to these and many other contemporary tourism questions, look no further than this fourth edition of Essentials of Tourism.

    Maintaining its concise, lively and accessible style for students, key updates to this edition include:

    • New content related to the impact of Covid-19 on tourism, changing government policy, VR tourism and the metaverse, climate change, sustainable tourism and the Sustainable Development Goals (SDGs)
    • A range of new case studies and examples showing how tourism theory can be applied in varied and international contexts
    • A focus on both technology and skills and employability for the tourism sector in every chapter
    • A recommended ‘classic paper’ per chapter marking key milestones in tourism thinking

    Essentials of Tourism is essential reading for all tourism students looking for the very latest coverage of the field and industry.

    Chris Cooper is Professor in the School of Events, Tourism and Hospitality Management at Leeds Beckett University, UK. He was awarded the UNWTO Ulysses Medal for his contribution to tourism education and policy.

     

    ‘The Essentials of Tourism by Chris Cooper is a must read for all tourism students and researchers. As an overview it addresses issues that have to do with demand for tourism, the tourism industry as well as the tourism destination. It supports tourism industry professionals to develop a comprehensive picture of the economic, environmental, cultural and social impacts of tourism. The book emphasises government policy and sustainability concerns whilst addressing market forces with cases from around the world. It has been updated to bring possible strategies to mitigate for the COVID pandemic. This will be a useful reference for all tourism researchers and students.’

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART 1 TOURISM ESSENTIALS: AN INTRODUCTION
    Chapter 1 Tourism Essentials
    PART 2 DESTINATION ESSENTIALS
    Chapter 2 The Destination
    Chapter 3 The Economic Consequences of Tourism
    Chapter 4 The Environmental Consequences of Tourism
    Chapter 5 The Social and Cultural Consequences of Tourism
    Chapter 6 Sustainable Tourism
    PART 3 TOURISM SECTOR ESSENTIALS
    Chapter 7 Visitor Attractions and Events
    Chapter 8 Hospitality
    Chapter 9 Intermediaries
    Chapter 10 Transport
    Chapter 11 Government and Tourism
    PART 4 TOURISM DEMAND AND MARKETING ESSENTIALS
    Chapter 12 Demand
    Chapter 13 Tourism Marketing
    PART 5 TOURISM FUTURES: THE ESSENTIALS
    Chapter 14 Tourism Futures

    Több