• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Effective Serious Games Development: A Step-by-Step Guide for Beginners

    Effective Serious Games Development by Busch, Philipp;

    A Step-by-Step Guide for Beginners

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 793 Ft (23 613 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 479 Ft off)
      • Discounted price 22 314 Ft (21 252 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2025. június 16.

    • ISBN 9781032610139
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem234 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 60 Illustrations, color; 58 Halftones, color; 2 Line drawings, color
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book showcases the entire lifecycle of a serious games project and guides the reader through the different phases step by step. It follows a narrative approach, telling the story of a young game developer in a fictitious near-future-setting who overcomes the challenges of a typical development process.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book showcases the entire lifecycle of a serious games project and guides the reader through different phases step by step. It follows a narrative approach, telling the story of a young game developer in a fictitious near-future setting who overcomes the challenges of a typical development process. The narrative is enriched by 15 short contributions from multinational experts on relevant topics for the development process of serious games.



    This book describes a holistic approach to serious games development and follows a project from its very beginning to its end. It covers planning, creation, implementation and evaluation of a serious game. It does not cover technical details on how to write code or graphics for video games but rather focuses on the conceptualization of serious games and coordination between different roles and team members.



    This book will be of great interest to beginners who want to use serious games to solve their problems. It will appeal to students of game development and also project managers who want to gain a better overview of the process as a whole and learn about tools and frameworks they can apply in their own context right away.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Stage A: Pre-Creation. 1. Initiation. 2. Framing. 3. Analysis. 4. Subject Matter Selection. Stage B: Serious Games Creation. 5. Game Conceptualization. 6. Construction. 7. Focus Testing. Stage C: Implementation. 8. Piloting. 9. Upscaling. Stage D: Post-Implementation. 10. Reflection. 11. Closure.

    Több