
Drinks in Vogue
Exploring the Changing Worlds of Fashions and Beverages
Sorozatcím: Fashion Sociologies;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 024 Ft off)
- Discounted price 18 215 Ft (17 348 Ft + 5% áfa)
20 238 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. december 18.
- ISBN 9781032027227
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem250 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 460 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 24 Illustrations, black & white; 23 Halftones, black & white; 1 Line drawings, black & white 672
Kategóriák
Rövid leírás:
How do fashions in drinks work, and how are drinks fashions related to changing trends in clothes and apparel? These twin questions are posed and answered by the book Drinks in Vogue.
TöbbHosszú leírás:
How do fashions in drinks work, and how are drinks fashions related to changing trends in clothes and apparel? These twin questions are posed and answered by the book Drinks in Vogue.
Taking a radically cross-disciplinary set of perspectives and ranging far and wide across time and space, the book considers beverages as varied as cocktails, wine, Champagne, craft beer, coffee, and mineral water. The contributors present rich case materials which illuminate key conceptual issues about how fashion dynamics work both within and across the worlds of beverages and clothes.
Covering both contemporary and historical cases and drawing upon perspectives in disciplines including sociology, history, and geography, among others, the book sets out a novel research programme that intersects fashion studies with food and drinks studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Fashion and Drinks - A Research Agenda: Listen When the Angel Whispers
2. Watering Fashion, Fashioning (Mineral) Water: Still (or Sparkling) Waters Run Deep
3. The Fear of Fashion: Why the 19th Century British Wine Trade Found Champagne Hard to Swallow
4. Paris and Champagne, or ?Fashion? and ?Champagne?: Parallels, Connections, Comparisons
5. (Inter)National Spirits: On the Cultural Politics of the Cocktail Craze in Fascist Italy, 1920s-1930s
6. Why Wine is Fashionable
7. Fashioning Craft Beer
8. Escaping Conformity in the Post-World War II American West: The Marketing of Hawai?i and Polynesia-Themed Drinks & Fashion
9. Whisky, Decent Dresses and Ethno Prints: Drinks, Not-Drinking and Clothes in Nairobi?s Middle-Income Stratum
11. The An-Non Girl?s Progress: The Representation of Drinks in Japanese Fashion Magazines for Young Women of the 1970s-1990s
12. Styling Coffee and Performing Taste: Influencers? Fashion and Women-only Social Gatherings in the United Arab Emirates
Több