• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Dissertation Practice: A Journal for Learning

    Dissertation Practice by Durkin, Diane Bennett;

    A Journal for Learning

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 832 Ft off)
      • Discounted price 61 491 Ft (58 563 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This is an interactive resource that promotes journaling to engender key dissertation practices, through activities and exercises. It uses the privacy of journal entries to promote thought, comfort and familiarity. This personal context and the book?s open prompts, allows students to engage in extended and alternative thinking. 

    Több

    Hosszú leírás:

    Dissertation Practice: A Journal for Learning is an interactive resource that promotes journaling to engender key dissertation practices, through activities and exercises. It is rooted in the view that students can use journaling to promote thought, and that the privacy of journal entries ensures comfort and familiarity. This personal context, along with the book?s open prompts, allows students to engage in extended and alternative thinking.


    The practices suggested here offer opportunities to imagine, create, explain, rethink, analyze, and argue for a study. The book includes blank space for students to enter short pieces of writing ? such as reflections, examples, range of topics, and sample annotations ? to generate and review thought, and includes features such as self-assessment questions, working with your chair boxes, revision practices, and examples of students? work. As a journal of thinking, it allows students to record their thoughts as they materialize into words, provides a safe place for practice and trial, and helps them locate in one place key pieces of writing foundational to their dissertation.


    This is an essential resource for students in PhD and EdD programs in the social sciences and education who are using qualitative, quantitative, and mixed methods.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Writing as a Convergence of Thinking, Talking, and Reading


    2. Practices for the Problem Statement


    3. Writing the Literature Review


    4. Writing the Methodology


    5. Writing up Findings


    6. Writing the Discussion


    7. Reader-Based Writing: Reviewing, Revising, Sharpening, and Editing

    Több