• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Disability and Digital Marketing

    Disability and Digital Marketing by Södergren, Jonatan; Vallström, Niklas;

    Sorozatcím: Routledge Studies in Marketing;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. június 13.

    • ISBN 9781032690889
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem190 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 1 Illustrations, black & white; 1 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book explores how digital marketing can drive disability inclusion in consumer culture by addressing accessibility, representation, and research methodologies. It inspires marketers, researchers, and advocates to adopt more inclusive and socially conscious marketing practices.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book explores how digital marketing can drive disability inclusion in consumer culture by addressing accessibility, representation, and research methodologies. It offers practical and theoretical insights for academics, practitioners, and policymakers interested in marketing, communication, sociology, and public policy.


    The first section, Digital Marketplace Accessibility, examines strategies for reducing the digital divide, including inclusive hiring practices and accessible platform development. The second section, Digital Representation, focuses on how people with disabilities are portrayed in digital media. It analyses topics such as aesthetics, influencer marketing, mental health advocacy, and neurodiversity. The third section, Digital Methodologies, highlights research approaches like netnography and offers reflections on methodological challenges when researching consumers with disabilities. Contributors discuss practices for conducting ethical and inclusive research involving people with disabilities, providing a roadmap for scholars.


    This book encourages readers to reconsider disability as a complex and intersectional category. It inspires marketers, researchers, and advocates to adopt more inclusive and socially conscious marketing practices, ultimately contributing to a more equitable digital consumer culture.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: Disability and Digital Marketing  Part I: Digital Marketplace Accessibility  1. Digital Divide for People with Disabilities: How Digital Marketers Can Develop Inclusivity  2. Inclusive Hiring: Harnessing Digital Interventions for Disability Inclusion  Part II: Digital Representation  3. We Belong to Something Beautiful: Expanding Aesthetic Citizenship  4. Scroll and Share: The Influence of TikTok Influencers on Disability Visibility, Inclusion, and Digital Marketing  5. The Bad-Faith Argument Behind the Use of Digital Marketing for Neurodiversity  6. Examining Content and Engagement Strategies of Mental Health Influencers on Instagram  Part III: Digital Methodologies  7. Netnography to Study People with Disabilities: An Interview with Robert V. Kozinets  8. Navigating Challenges and Opportunities: Methodological Reflections on Researching Consumers with Disabilities  Part IV: Poetic Epilogue  My Life on Earth


    Több