
Digital Marketing Strategy
An Integrated Approach to Online Marketing
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 29.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 480 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 320 Ft (12 686 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 800 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. november 3.
- ISBN 9781398622067
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem424 oldal
- Méret 234x156x15 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Plan, implement and optimize a tailored, end-to-end digital marketing strategy that aligns to business objectives with this new edition of the international bestseller.
TöbbHosszú leírás:
Create a successful, highly efficient digital marketing plan using this top-rated manual, covering a wide range of topics from seamless AI integration to the utilization of digital analytical tools.
Digital Marketing Strategy is an international bestseller, providing practical information on structuring and implementing a more strategic approach to digital marketing. In this fully updated fourth edition, Simon Kingsnorth explores AI in marketing, e-commerce, marketing automation and the utilization of digital analytical tools. This new edition also includes fresh real-world examples and platform recommendations around AI.
With new cutting-edge insights on AI in advertising, NFTs, the metaverse and Web3, Digital Marketing Strategy serves as an ideal roadmap for navigating digital channels and operations. This book includes checklists, key terminology, and insights from leading industry experts to aid in the development of your own digital marketing strategy.
Supplemented by online resources consisting of practical implementation guides, presentation slides and activity sheets. This is an essential guide for marketers and students seeking to build an effective digital strategy.