
Design Thinking
Understanding How Designers Think and Work
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 17.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 821 Ft off)
- Discounted price 7 284 Ft (6 937 Ft + 5% áfa)
9 104 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Bloomsbury Visual Arts
- Megjelenés dátuma 2023. július 13.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350305069
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 214x138x16 mm
- Súly 366 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 55 bw illus 680
Kategóriák
Hosszú leírás:
Design thinking is the core creative process for any designer; this book explores and explains this apparently mysterious design ability. This new edition is a completely revised, updated and extended version of a classic text.
Focusing on what designers actually do when they are designing, the book is structured around a series of in-depth case studies of the work of outstanding and expert designers, interwoven and developed with commentary and comparison. The coverage reflects the breadth of design from architecture to engineering, consumer products to communications, and from individual designing to teamwork and collaborative designing. The scale of designing ranges from Formula One racing cars to city commuting cars, locomotives to bicycles, sewing machines to litter bins and lemon squeezers. The book is based on evidence from observation and investigation of design practice, providing insights into and understanding of design thinking, and the development of design ability from novice to expert.
This second edition of Design Thinking: Understanding How Designers Think and Work offers an overview from one of design's most experienced and influential scholars. Nigel Cross goes to the heart of what it means to think and work as a designer. It is an ideal guide for anyone who wants to become a designer or to know how good designers work in the field of contemporary design.
Tartalomjegyzék:
Illustration Credits
Preface
Acknowledgements
Introduction
The Design of this Book
1. Design Ability
Studying Design Ability
Asking Designers About What They Do
Deconstructing What Designers Do
Watching What Designers Do
Thinking About What Designers Do
Understanding What Designers Do
2. Designing to Win
Background: Formula One Designing
Radical Innovation
Self-adjusting Suspension
Pit Stops
Designing from First Principles
Steering Column
Analogical Thinking
Integrated Design
City Car
Modelling
Learning from Failure
Design Process and Working Methods
3. Designing to Please
Background: The Art of Technical Design
Looking for Improvement
Sewing Machine
Constructive Thinking
Going Beyond the Brief
Locomotive
Fixation
Learning from Failure
Design Process and Working Methods
4. How Designers Think
Motivation and Attitude
Other Outstanding Designers
Common Features
Strategic Thinking
Creative Thinking
Problem Framing
Co-evolution
5. Designing to Use
The Experiment
Design in Action
Systems View
First Principles
Designing for Clients and Users
Discussion: Design strategy
6. Designing Together
Teamwork in Design
Roles and Relationships
Planning and Changing Activities
Gathering and Sharing Information
Generating and Adopting Concepts
Plastic Tray
Persuasion
Avoiding and Resolving Conflicts
Discussion: Design Co-operation
7. How Designers Work
Creative Working
Team Working
Team Leadership
Design Process
Structure Versus Spontaneity
Collaborative Designing
Creative Designing
The Creative Bridge
8. Design Expertise
Experts and Novices
From Novice to Expert
Development of Expertise
Developing Design Thinking
Expertise in Teamwork
Design Intelligence
The Designing Brain
Glossary
References
Index

Design Thinking: Understanding How Designers Think and Work
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 104 Ft

The Oxford Handbook of the Incas
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 745 Ft

Fearless: Adventures with Extraordinary Women
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 610 Ft

Habit and the History of Philosophy
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
116 403 Ft

Baroque New Worlds ? Representation, Transculturation, Counterconquest: Representation, Transculturation, Counterconquest
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
72 372 Ft

Boeing B-29 Superfortress
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 578 Ft

The Principles of Philosophy
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
7 766 Ft

At the Poles
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
7 377 Ft

Oxford Handbook of Nutrition and Dietetics: The Essential Guide for the Nutritional and Dietary Care of Patients and Populations
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 214 Ft

High Speed Communication ? Systems Theory for Hard ware Designers
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 896 Ft