Design Education in the Anthropocene

Design Education in the Anthropocene

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 130.00
Becsült forint ár:
62 790 Ft (59 800 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

56 511 (53 820 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 6 279 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9780367627911
ISBN10:0367627914
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:174 oldal
Méret:246x174 mm
Súly:480 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 45 Illustrations, black & white; 45 Halftones, black & white; 1 Tables, black & white
0
Témakör:
Rövid leírás:

This volume examines emerging practice and research in design education rooted in the context of significant global issues. 

Hosszú leírás:
Paul A. Rodgers is Professor of Design at the University of Strathclyde, Department of Design Manufacturing & Engineering Management and was the Arts and Humanities Research Council (AHRC) Design Leadership Fellow (2017 - 2021).
Tartalomjegyzék:

List of Contributors 


 


Introduction 


Paul A. Rodgers  


 


Chapter1 


Dare to Intervene - Facilitating learning and caring in design education 


Stephanie Carleklev 


 


Chapter 2 


Change by Design: Reinventing V&A Museum Learning for the 21st Century ?  


Helen Charman 


 


Chapter 3 


Difference and Diversity - Mapping Relations Between Teaching Creative Practice and Education for Social Justice in Higher Education  


Chi Roberts 


 


Chapter 4 


Designing the Future Workforce through STEAM Education  


Laura Ferrarello & Sina Sareh 


 


Chapter 5 


The Fashion + Sustainability Paradox: Is Education a Way Forward? 


Catherine Glover 


 


Chapter 6 


Using Empathy as a Teaching Methodology in Design Institutions with Reference to India 


Arshiya Kapoor & Mathew Kurien 


 


Chapter 7 


New Sustainable Creative Didactics in a Design for Change Education 


Thomas ?stergaard 


 


Chapter 8 


Discourse. Designing a Fashion Practice Research Methodology 


Susan Postlethwaite 


 


Chapter 9 


The Role of Visual Communication Design in Developing Strategies for Effective Environmental Campaigns 


Tyhe Reading & Mark Roxburgh  


 


Chapter 10 


Ego to Eco: Changing Perspectives on Nature and the Environment within Design Education 


Joanna Rucklidge & Elizabeth Freeman  


 


Chapter 11 


The Social Designer: Pedagogy, Education and Practice 


Dina Shahar & Jonathan Ventura