Der neue Online-Handel
Geschäftsmodelle, Geschäftssysteme und Benchmarks im E-Commerce
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.99
-
22 807 Ft (21 721 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 561 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 246 Ft (17 377 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 807 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 16
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2025. december 3.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658490829
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem510 oldal
- Méret 240x168 mm
- Nyelv német
- Illusztrációk XXII, 510 S. 151 Abb., 98 Abb. in Farbe. Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Dieses Buch präsentiert Entwicklungen und Zukunftstrends im E-Commerce, der durch die neuen digitalen Kommunikations- und Konsummuster der Kunden geprägt ist. Gerrit Heinemann beleuchtet E-Commerce-Geschäftsmodelle, Kanalexzellenz sowie Erfolgsfaktoren wie digitale Zeitvorteile und Kundenzentrierung. Er analysiert die digitalen Herausforderungen und zeigt die Konsequenzen und die mit dem Online-Handel verbundenen Chancen auf. Anerkannte Best Practices veranschaulichen, wie erfolgreicher Digital Commerce funktioniert und was die „Lessons Learned“ der letzten Jahre sind.
Die 16. Auflage diskutiert die Frage des zunehmenden Kostendrucks für Online-Händler angesichts sinkender Umsätze und einer weiter zunehmenden Konkurrenz durch asiatische Plattformen. Darüber hinaus werden den Themen Retail Media, KI und Community Building besondere Aufmerksamkeit geschenkt. Für diese Neuauflage wurden zudem alle Kapitel überarbeitet und neue Best-Practice-Beispiele integriert.
Tartalomjegyzék:
Neues Meta-Targeting im Online-Handel.- Geschäftsmodell des Online-Handels.- Formen des Online-Handels.- Geschäftssysteme und Benchmarks im E-Commerce.- Best Practices und Risiken im Online-Handel.