A termék adatai:
ISBN13: | 9781138145856 |
ISBN10: | 1138145858 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 256 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 453 g |
Nyelv: | angol |
0 |
Témakör:
Dealing with Disruptive Students in the Classroom
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma: 2016. július 26.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 115.00
GBP 115.00
Az Ön ára:
44 436 (42 320 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 11 109 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Designed for individual teachers and school teams, this text demonstrates how to approach and manage disruptive students and behaviour through a series of detailed strategies presented in the context of a research base and complete with case studies.
Hosszú leírás:
Designed for individual teachers and school teams alike, this text demonstrates how to approach and manage disruptive students and behaviour. At the book?s core is a series of detailed strategies for dealing with commonly occurring problems. Some of the chapters in the book focus on:
* The Nature and Causes of Disruption
* Responding to Disruption
* Basic Principles
* Understanding and Dealing with Gambits
* Sharing Good Practice
The ideas and theories are presented in the context of a research base and come complete with case studies.
This text is published in association with the Times Educational Supplement.
Tartalomjegyzék:
1. The Nature and Causes of Disruption 2.Responding to Disruption 3. The Nature and Relevance of Systems Thinking 4.Planning and Preparation 5.Basic Principles 6. Acceptance 7. Direction 8. Understanding and Dealing with Gambits 9. Strategies for Evaluation 10.Sharing Good Practice