
Dayanita Singh: Work in Process
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 35.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 2 508 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 213 Ft (13 536 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 721 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Thames & Hudson
- Megjelenés dátuma 2025. december 31.
- ISBN 9783969991831
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem120 oldal
- Nyelv angol
- Illusztrációk 93 illustrations, 21 in colour 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
'I only came to photography because of the book. I dont make photos just to make photos—theyre the blocks with which I build the book.' - Dayanita Singh
This book is Dayanita Singhs meditative, sometimes melancholic exploration of a range of work environments across India. It comprises three visual chapters, each springing from individual, larger series in Singhs archive which she has now re-edited around the theme of work. The first, Museum of Machines, presents black-and-white images of factory equipment, stately despite its grime, and only occasionally joined by human counterparts. Blue Book shows photographs of industrial landscapes Singh made on her wanderingsexceptionally in color, the serendipitous outcome of running out of black-and-white film. All are tinged with the same eerie hue and form a poetic critique of the sites of labor. Go Away Closer returns us to black and white, and reveals the greatest range of subjects, from thousands of scooters in a warehouse to the charming clutter of a shop, and are taken from a series Singh originally edited according to what she calls the note and feeling of the images. Together, the chapters are furthermore a blueprint for the work involved in Singhs own bookmaking: the unceasing reassessment of her archive and its rebirth in book form.