• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools

    Customer Relationship Management by Kumar, V.; Reinartz, Werner;

    Concept, Strategy, and Tools

    Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 96.29
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        40 846 Ft (38 901 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 268 Ft off)
      • Kedvezményes ár 37 578 Ft (35 789 Ft + 5% áfa)

    40 846 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Third Edition 2018
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2018. május 4.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783662553800
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem411 oldal
    • Méret 254x178 mm
    • Súly 1354 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 115 Illustrations, color
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    1 scholar outside the US in citations in the top marketing journals. Moreover, he is on the editorial board of multiple top journals. Besides his academic activities, he is a frequent sparring partner for top managers and an experienced marketing strategy management trainer.


    Több

    Hosszú leírás:

    This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, concepts and tools and provides all the necessary steps in managing profitable customer relationships. Throughout, the book stresses a clear understanding of economic customer value as the guiding concept for marketing decisions. Exhaustive case studies, mini cases and real-world illustrations under the title ?CRM at Work? all ensure that the material is both highly accessible and applicable, and help to address key managerial issues, stimulate thinking, and encourage problem solving. The book is a comprehensive and up-to-date learning companion for advanced undergraduate students, master's degree students, and executives who want a detailed and conceptually sound insight into the field of CRM. The new edition provides an updated perspective on the latest research results and incorporates the impact of the digital transformation on the CRM domain.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    CRM: Conceptual Foundation: Strategic CRM Today.- Concepts of Customer Value.- Strategic CRM: Strategic CRM.- Implementing the CRM Strategy.- Analytical CRM: Customer Analytics Part I.- Customer Analytics Part II.- Data Mining.- Using Databases.- Operational CRM: Software Tools and Dashboards.- Loyalty Programs: Design and Effectiveness.- Campaign Management.- Impact of CRM on Marketing Channels.- CRM Issues in the Business-To-Business Context.- Customer Privacy Concerns and Privacy Protective Responses.- CRM in Social Media.- Advances in CRM Applications: Applications of CRM in B2B and B2C Scenarios Part II.- Future of CRM.

    Több