
Customer Relationship Management in the Digital Age
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 57.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 935 Ft off)
- Discounted price 26 414 Ft (25 156 Ft + 5% áfa)
29 348 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 12.
- ISBN 9781032844565
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem246 oldal
- Méret 246x174 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 32 Illustrations, black & white; 32 Line drawings, black & white; 7 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Customer Relationship Management in the Digital Age charts the concepts, strategies, benefits, and technologies of CRM in an evolving and increasingly digital business landscape. It empowers readers to use CRM to forge enduring customer connections, optimize experiences, and drive loyalty across diverse industries and markets.
TöbbHosszú leírás:
Customer Relationship Management in the Digital Age charts the concepts, strategies, benefits and technologies of CRM in an evolving and increasingly digital business landscape.
It empowers readers with the skills to use CRM to forge enduring customer connections, optimize experiences and drive loyalty across diverse industries and markets. Building upon existing literature, this guide offers a holistic approach that bridges theory and practice, making complex CRM concepts accessible to a wide audience. It integrates the latest technological advances, market trends and customer-centric initiatives, providing a comprehensive view of CRM?s role in an increasingly customer-driven era. Pedagogical features include case studies, practical strategies and real-world examples, as well as chapter summaries and discussion questions to guide the reader through the key learning points of each chapter.
This helpful book enables readers to navigate the complexities of CRM implementation and customer-centric approaches and tailor strategies for B2B and B2C markets. It is particularly suitable for advanced undergraduate and postgraduate students of CRM, Sales Management, Relationship Marketing and Customer Experience Management, as well as reflective practitioners.
Online instructor resources include a course manual, test bank and PowerPoint slides.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I: The Concept of Customer Relationship Management 1. CRM: The Strategic Imperatives 2. Conceptual Foundations of CRM 3. Building Customer Relationships 4. Economics of Customer Relationship Management Part II: CRM Applications in Consumer and Business Markets 5. CRM in B2C Markets 6. CRM in B2B Markets Part III: Technological Tools for Customer Relationship Management 7. Components of e-CRM Solutions 8. CRM Product Offerings 9. Contact Centers for CRM Part IV: Implementing CRM 10.The CRM Roadmap 11. Operational Issues in Implementing CRM
Több