
Culture-Based Blended Learning Approaches in English as an International or Foreign Language
From Western Applications to Eastern Adaptations
Sorozatcím: Routledge Advances in Teaching English as an International Language Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 156 Ft off)
- Kedvezményes ár 64 402 Ft (61 335 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 557 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 1.
- ISBN 9781032916378
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem172 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 480 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 6 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book provides rich information about the historical development and progress of blended learning with a focus on the field of English as an International (EIL) or English as a Foreign Language (EFL) area. A valuable resource to researchers, educators, and higher degree students interested in second and foreign language education.
TöbbHosszú leírás:
This book provides rich information about the historical development and progress of blended learning with a focus on the field of English as an International Language (EIL) or English as a Foreign Language (EFL) area.
The authors examine various models of blended learning used in the USA, UK, Australia, and Asia before establishing a comprehensive model in accordance with the socio-cultural context of a country. The book further investigates the implementation of the model in EIL/EFL classrooms. The research was conducted using a library research method to collect rich data, enabling extensive international literature to be critically reviewed by the authors for an Asian setting. The book concludes by providing readers with constructive recommendations for future practice of blended learning in EIL/EFL in Asia and other non- English speaking countries.
This volume will be of value to researchers, educators, and higher degree students who are interested in second and foreign language education and English as an International Language or a Foreign Language. It will also be a valuable resource for EIL/EFL and other foreign language teachers, particularly in an Asian cultural context.
TöbbTartalomjegyzék:
Table of Contents
More about the Authors
Series Foreword
1. Introduction: Blended Learning For EFL/EIL – Universal or Unique?
2. The Development of Blended Learning
3. Possibility and Feasibility of Blended Learning For EFL/EIL Teaching in Non-Western Countries
4. The Technology-Based Model
5. The Participants-Based Model
6. The Context-Based Model
7. Cultural Circles and Local Consideration
8.Conclusion: Towards a Culture-based Paradigm
Index