
Cross-Cultural Management
Essential Concepts
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 114.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 539 Ft off)
- Discounted price 46 156 Ft (43 958 Ft + 5% áfa)
57 695 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Fourth Edition (International Student Edition)
- Kiadó SAGE Publications, Inc
- Megjelenés dátuma 2017. április 11.
- ISBN 9781506387529
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem336 oldal
- Méret 231x187 mm
- Nyelv angol 210
Kategóriák
Rövid leírás:
This Fourth Edition has a clear focus on the interactions of people from different cultures in organizational settings, helping readers to gain an understanding of the effect of culture across a variety of contexts.
TöbbHosszú leírás:
Cross-Cultural Management: Essential Concepts introduces readers to the fundamentals of cross-cultural management by exploring the influence of culture on interpersonal interactions in organizational settings and examining the ever-increasing number of cross-cultural challenges that global managers face in today’s workplace.
The Fourth Edition reflects the most current thinking on the topic and includes a series of new features including:
- Enhanced coverage of language issues, offering strategies for improving communication in multinational companies (Ch.6)
- New discussions about the relationship between immigration and international management (Ch. 11)
- Increased emphasis on understanding the mechanisms of cross-cultural interactions
- Best practices for transferring knowledge across cultures (Ch.9)
- Expanded coverage of cross-generational considerations (Ch.11)
- New and updated examples, statistics, discussion questions and references.
The book is complemented by a companion website featuring a range of tools and resources for lecturers, including chapter-specific PowerPoint slides, and a Microsoft Word test bank containing multiple-choice, true/false, and open-ended questions for each chapter.
Suitable reading for undergraduate and postgraduate students taking Change Management courses.
TöbbTartalomjegyzék:
PART I: MANAGEMENT AND CULTURE
Chapter 1: Introduction: The Challenging Role of the Global Manager
Chapter 2: Describing Culture: What It Is and Where It Comes From
Chapter 3: Comparing Cultures: Systematically Describing Cultural Differences
Chapter 4: How Culture Works: Fundamentals of Cross-Cultural Interaction
PART II: ROLES OF THE GLOBAL MANAGER
Chapter 5: The Manager as Decision Maker: Cross-Cultural Dimensions of Decision-Making
Chapter 6: The Manager as Negotiator: Communicating and Negotiating Across Cultures
Chapter 7: The Manager as Leader: Motivation and Leadership across Cultures
PART III: GLOBAL MANAGEMENT CHALLENGES
Chapter 8: The Challenge of Multicultural Work Groups and Teams
Chapter 9: The Challenge of International Organizations: Structure and Culture
Chapter 10: The Challenge of International Assignments
Chapter 11: The Challenge of Managing Across Cultures in the Future
References
Name Index
Subject Index

Cross-Cultural Management: Essential Concepts
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
57 695 Ft