
Cross Reality (XR) and Immersive Learning Environments (ILEs) in Education
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 250 Ft off)
- Discounted price 17 001 Ft (16 191 Ft + 5% áfa)
21 251 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. április 14.
- ISBN 9781032599953
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem132 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 240 g
- Nyelv angol 695
Kategóriák
Rövid leírás:
This book covers the entire spectrum of immersive platform types and ILEs such as desktop, mobile, wearable, and room-based. It will be a resource for academics, researchers, and advanced students of education, STEM education and curriculum and instruction.
TöbbHosszú leírás:
This timely volume highlights the novel ways in which cutting-edge virtual and augmented reality (VR and AR) technology is being used in STEM education.
Today, there are many exciting advances occurring in Immersive Learning Environments (ILEs) and innovative applications in STEM education. Recent breakthroughs in technologies such VR, AR, and Mixed Reality (MR) as well as Cross Reality (XR) that leverages VR, AR, and MR are finally making it feasible for educators in STEM to adopt ILEs in their classrooms in a scalable manner. Edited by experienced XR researchers in STEM education, Wang, Ryoo, and Winkelmann, the book focuses on the use of ILEs for creating experiences that excite, inspire, and engage learners in STEM disciplines. Chapters include research studies and practical applications addressing the challenges and opportunities associated with adopting technologies. This book covers the entire spectrum of immersive platform types and ILEs such as desktop, mobile, wearable, and room-based. It helps advance research and practice in the novel adoption of ILE technologies into STEM education from technical, theoretical/conceptual, empirical, and/or methodological perspectives.
Cross Reality (XR) and Immersive Learning Environments (ILE) in Education will be a key resource for academics, researchers, and advanced students of education, STEM education, instructional design and technology, educational research, educational technology, research methods, information and communications technology, and curriculum and instruction. This book was originally published as a special issue of Interactive Learning Environments.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Cross Reality (XR) and Immersive Learning Environments (ILE) in education 1. Team-based mobile learning supported by an intelligent system: case study of STEM students 2. Probability learning in mathematics using augmented reality: impact on students? learning gains and attitudes 3. Reply to which post? An analysis of peer reviews in a high school SPOC 4. The SOR (stimulus-organism-response) paradigm in online learning: an empirical study of students? knowledge hiding perceptions 5. Design and implementation of data collection mechanism for 3D design course based on xAPI standard 6. Learning gains and attitudes of students performing chemistry experiments in an immersive virtual world 7. Investigating high school students? perceptions and presences under VR learning environment
Több
Cross Reality (XR) and Immersive Learning Environments (ILEs) in Education
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 251 Ft