ISBN13: | 9781783306398 |
ISBN10: | 1783306394 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 222 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Nyelv: | angol |
650 |
Referensz kiadványok, szótárak
Könyvtár és információtudomány általában
Könyvtár és információmenedzsment
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
Referensz kiadványok, szótárak (karitatív célú kampány)
Könyvtár és információtudomány általában (karitatív célú kampány)
Könyvtár és információmenedzsment (karitatív célú kampány)
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
Creating a Reading Culture in Primary and Secondary Schools
GBP 100.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Drawing on the author's internationally-recognised experience in this field, this book will be essential reading for anyone looking to develop reading in schools.
Did your school encourage a life-long love of reading?
Children who identify as readers are three times more likely to have good mental wellbeing. A reading culture that permeates a school can transform it into a space where reading is supported, encouraged, normalised and valued. Creating a Reading Culture in Primary and Secondary Schools will help teachers and librarians to:
- advocate for the importance of a whole-school reading culture with recent research in this field
- select from a number of research-supported strategies underpinning a whole-school reading culture to tailor your school's approach according to resourcing and priorities
- develop a clear trajectory for building and sustaining stakeholder engagement and resourcing, including securing external funding for related initiatives
- plan and manage a multi-faceted approach to enable real change within your school
Drawing on the author's internationally-recognised experience in this field, this book will be essential reading for anyone looking to develop reading in schools.
Introduction 1. Why a whole school reading culture? 2. Research-supported practices to choose from 3. Stakeholder engagement and resourcing 4. Implementation planning and change management 5. Monitor and strengthen the change process over time 6. Reporting Conclusions