• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Coopetition in Education: Redefining Collaborative Learning through Design-Based Research

    Coopetition in Education by Wang, Xinghua;

    Redefining Collaborative Learning through Design-Based Research

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 323 Ft (65 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 832 Ft off)
      • Discounted price 61 491 Ft (58 563 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. június 17.

    • ISBN 9781041063681
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem210 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 13 Illustrations, black & white; 3 Halftones, black & white; 10 Line drawings, black & white; 23 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book explores the development of coopetition designs aimed at enhancing student collaborative learning, addressing persistent challenges such as low individual accountability and the associated free-rider issue.

    Több

    Hosszú leírás:

    The book explores the development of coopetition designs aimed at enhancing student collaborative learning, addressing persistent challenges such as low individual accountability and the associated free-rider issue.


     


    Moving beyond the long-standing and inconclusive debates between collaboration and competition, the book embraces the concept of coopetition?a hybrid approach that merges the strengths of both collaboration and competition while mitigating their respective weaknesses. The author develops two initial coopetition designs: social-comparison coopetition and zero-sum coopetition, both of which underwent rigorous examination and refinement through three iterative research cycles, followed by the design-based research methodology. He reveals that social-comparison coopetition consistently outperformed other designs across all cycles, demonstrating enhanced student motivation, engagement, and self-regulated learning. In contrast, while zero-sum coopetition showed slight advantages in one-off applications, its repeated use required careful handling. In conclusion, the book introduces two key design principles that define the core components and appropriate contexts for implementing coopetition, with a particular emphasis on social-comparison coopetition.


     


    The book will be valuable for researchers, educators, and teachers looking for new theories and strategies to enhance collaborative learning.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Introduction  2 Theoretical Framework and Literature Review  3 Overview of Methodology  4 Evaluating Zero-Sum and Social-Comparison Coopetition in Collaborative Learning  5 Refining Coopetition Strategies for Enhanced Collaborative Learning  6 Comparing the Effectiveness of Refined Coopetition Models  7 Summary, General Discussion, and Conclusion

    Több