• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Contemporary ELT Strategies in Engineering Pedagogy: Theory and Practice

    Contemporary ELT Strategies in Engineering Pedagogy by Mekala, S.; R, Geetha;

    Theory and Practice

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge India
    • Megjelenés dátuma 2022. március 18.

    • ISBN 9780367725174
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem318 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 13 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 12 Line drawings, black & white; 46 Tables, black & white
    • 296

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book explores innovative pedagogical practices and teaching and learning strategies in the engineering curriculum for empowered learning.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book explores innovative pedagogical practices and teaching and learning strategies in the engineering curriculum for empowered learning.


    It highlights the urgency for developing specific skill sets among students that meet the current market recruitment needs. The authors present a detailed framework for fostering a higher level of competence in students especially in their communication skills, their knowledge of media and technology tools, and their leadership skills. The book offers examples of new and effective teaching strategies including cognitive, metacognitive, and socio-affective strategies which align well with the existing and evolving technical curriculum.


    The book will be of interest to teachers, students, and researchers of education, engineering, and higher education. It will also be useful for English language teachers, educators, and curriculum developers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of Figures. List of Tables. List of Contributors. Preface. Acknowledgements. Part I: Developing competency and skills 1. Need for remodeling the engineering curriculum 2. Integrated practice of learning strategies in the engineering curriculum Part II: Communication Skills 3. Bridging the Skills Gap in Technical Education 4. Task-based language teaching to foster greater communication skills Part III: Listening, Speaking, Reading and Writing Skills 5. Teaching LSRW Skills through the Test, Teach, Test (TTT) Method 6. Integrating the Sub-skills of LSWR for ESL Learners Part IV: English for Specific Purposes (ESP) 7. Value Addition to the Communication Course 8. Poetry in the Engineering Curriculum 9. Incorporating Thinking Skills in the Engineering Curriculum Part V: Approaches and Strategies 10. Pedagogical strategies in improving ESL learners? speaking proficiency 11. Teaching speaking in Indian ESL classrooms 12. Improving reading proficiency in ESL learners Part VI: Digital Education 13. Techno-mediated teaching of English for engineers: perceived threats and hidden opportunities 14. Integration of Zone of proximal development (ZPD) and ICTs in language learning Part VII: Teacher Education 15. Towards designing a module for INSET 16. Reflective practice for teachers in the post-method era. Appendix A and B. Index.


    Több