
Consumer Engagement in the Cultural Sector
Museums and Science Centres
Sorozatcím: Routledge Studies in Central and Eastern European Business and Economics;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. március 31.
- ISBN 9781032909912
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem322 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 760 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 36 Illustrations, black & white; 14 Halftones, black & white; 22 Line drawings, black & white; 36 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
The essence of the book is to investigate the forms, benefits, and limitations of engaging consumers in the development of cultural institution offerings. It will be of interest to scholars interested in culture marketing and consumer behaviour, as well as managers of museums, science centres, and other cultural institutions.
TöbbHosszú leírás:
The essence of the book is to investigate the forms, benefits and limitations of engaging consumers in the development of cultural institution offerings. It aims to identify methods for culture product development with consumer engagement, in particular concerning exhibition and educational activities of cultural institutions. The volume provides an extensive literature review of issues related to market orientation, customer centricity, consumer engagement and co-creation of products and services, with an emphasis on the specificity of the cultural sector.
The authors conduct research to capture different perspectives on consumer engagement, including those of consumers themselves, managers responsible for designing the offer and cultural institution employees. They identify forms, success factors of and barriers to involving consumers (visitors) in the development of museum offerings. The combination of quantitative and qualitative research methods provides novel and valuable insights into the phenomenon under study.
This book will be of interest to scholars interested in culture marketing and consumer behaviour, as well as managers of museums, science centres and other cultural institutions.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Customer centricity and consumer engagement in the cultural sector 3. Co-creation in cultural institutions 4. The specificity of the product on the culture market 5. The consumer on the culture market 6. Managers? perspective of consumer engagement 7. Consumers? perspective of designing the cultural offer 8. An implementation of the concept of customer orientation ? a case study 9. A model for customer-oriented product development in the cultural sector 10. Conclusion
Több