• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Constructing School Success: The Consequences of Untracking Low Achieving Students

    Constructing School Success by Mehan, Hugh; Villanueva, Irene; Hubbard, Lea;

    The Consequences of Untracking Low Achieving Students

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 30.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 183 Ft (14 460 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 037 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 146 Ft (11 568 Ft + 5% áfa)

    15 183 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1996. május 31.

    • ISBN 9780521568265
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 228x151x15 mm
    • Súly 397 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 12 b/w illus.
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book describes 'untracking', a successful, egalitarian, educational reform effort.

    Több

    Hosszú leírás:

    How can we bolster the academic success of low achieving students and provide a more egalitarian classroom setting? This book describes the process of 'untracking', an educational reform effort that has prepared students from low income, linguistic, and ethnic minority backgrounds for college. Untracking offers all students the same academically-demanding curriculum while varying the amount of institutional support they receive. Helpful institutional 'scaffolds' teach the hidden curriculum of the school, allowing students to develop an academic identity and build bridges between high school and college. There have been many plans and attempts to reform schools, but few detailed investigations of such efforts. This book is a highly readable account of a successful school reform effort. It provides systematic research results concerning the educational and social consequences of untracking previously low achieving students.

    "This book is invaluable for its identification of the fact that we require fundamental change in school sorting practices..." Ellen Weber, Journal of Educational Thought

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Does untracking work?; 2. The influence of background characteristics on college enrollment; 3. The social scaffolding supporting academic placement; 4. Organizational processes influencing untracking; 5. Peer group influences supporting untracking; 6. Parents' contributions to untracked students' careers; 7. Conclusions and implications.

    Több