• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Competition Law

    Competition Law by Whish, Richard; Bailey, David;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 054 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 484 Ft (17 604 Ft + 5% áfa)

    20 538 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 9. Aufl.
    • Kiadó Oxford University Press
    • Megjelenés dátuma 2018. július 23.

    • ISBN 9780198779063
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem1152 oldal
    • Méret 246x171x36 mm
    • Súly 1700 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Definitive and clear, authoritative and comprehensive; the stand alone resource on competition law for students and practitioners, written by the leading academics in the field.

    Több

    Hosszú leírás:

    Whish and Bailey's Competition Law is the definitive textbook on this subject. An authoritative treatment of competition law is paired with an easy-to-follow writing style to make this book a comprehensive guide to the subject; essential reading for law students, practitioners, and officials.

    The authors explain the purpose of competition policy, introduce the reader to key concepts and techniques in competition law and provide insights into the numerous different issues that arise when analysing market behaviour. Describing the law in its economic and market context, they particularly consider the competition law implications of business phenomena, including distribution agreements, licences of intellectual property rights, cartels, joint ventures, and mergers. The book assimilates
    a wide variety of resources, including judgments, decisions, guidelines, and periodical literature. An authoritative treatment of competition law is paired with an easy-to-follow writing style to make this book a comprehensive guide to the subject, regularly used in universities, law firms, economic
    consultancies, competition authorities, and courts.

    Clear, detailed, and analytical, this is an unparalleled guide and stand-alone resource on competition law.

    Több