
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
- Kedvezményes ár 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2002. június 13.
- ISBN 9780415274951
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem344 oldal
- Méret 246x189 mm
- Súly 793 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
An absorbing collection of essays and photographs exploring the relationship between photography and Europe and American colonialism, using case studies and recent forms of interpretive analysis. Now published for the first time in paperback.
TöbbHosszú leírás:
Colonialist Photography is an absorbing collection of essays and photographs exploring the relationship between photography and European and American colonialism. The book is packed with well over a hundred captivating images, ranging from the first experiments with photography as a documentary medium up to the decolonization of many regions after World War II.
Reinforcing a broad range of Western assumptions and prejudices, Eleanor M. Hight and Gary D. Sampson argue that such images often assisted in the construction of a colonial culture.
TöbbTartalomjegyzék:
1 Introduction: Photography, ?race?, and post-colonial theory 2 Laying ghosts to rest 3 Rewriting the Nubian figure in the photograph: Maxime Du Camp?s ?cultural hypochondria? 4 ?A pure labor of love?: A publishing history of The People of India 5 Unmasking the colonial picturesque: Samuel Bourne?s photographs of Barrackpore Park 6 Picturing alterity: Representational strategies in Victorian type photographs of Ottoman men 7 The many lives of Beato?s ?beauties? 8 Colonial collecting: French women and Algerian cartes postales 9 Photography and the emergence of the Pacific cruise: Rethinking the representational crisis in colonial photography 10 Advertising paradise: Hawai?i in art, anthropology, and commercial photography 11 Capturing race: Anthropology and photography in German and Austrian prisoner-of-war camps during World War I 12 Germaine Krull and L?Amitié noire: World War II and French colonialist film 13 ?A better place to live?: Government agency photography and the transformations of the Puerto Rican Jíbaro
Több