• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Classroom Research on Chinese as a Second Language

    Classroom Research on Chinese as a Second Language by Yuan, Fangyuan; Li, Shuai;

    Sorozatcím: Routledge Research in Language Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2019. április 29.

    • ISBN 9781138562554
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem302 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 557 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 17 Illustrations, black & white; 17 Line drawings, black & white; 55 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This collection brings together a series of empirical studies on topics surrounding classrooms of Chinese as a second language (L2) by drawing on a range of theoretical frameworks, methodological strategies, and pedagogical perspectives.

    Több

    Hosszú leírás:

    This collection brings together a series of empirical studies on topics surrounding classrooms of Chinese as a second language (L2) by drawing on a range of theoretical frameworks, methodological strategies, and pedagogical perspectives. Over the past two decades, research on classroom-based second language acquisition (SLA) has emerged and expanded as one of the most important sub-domains in the general field of SLA. In Chinese SLA, however, scarce attention has been devoted to this line of research. With chapters written by scholars in the field of SLA?many of whom are experienced in classroom teaching, teacher education, or program administration in Chinese as a second language?this book helps disentangle the complicated relationships among linguistic targets, pedagogical conditions, assessment tools, learner individual differences, and teacher variables that exist in the so-called "black-box" classrooms of L2 Chinese.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1.


    An Overview: Classroom Research and Chinese as a Second Language


    Fangyuan Yuan and Shuai Li?


    ?


    Part I: Efficiency of Form-Focused Instruction and Task-Based Teaching


    ?


    Chapter 2.


    The Effects of Tone Training on Tone Perception Accuracy in Chinese Language Classrooms


    Yen-Chen Hao and Jennifer Li-Chia Liu



    Chapter 3.


    Differential Effects of Recasts and Metalinguistic Prompts on the Acquisition of Chinese Wh-questions and Classifiers


    Yu Wu



    Chapter 4.


    Effects of Task Repetition on the Interlanguage Development of Chinese Aspect Marker Le


    Fangyuan Yuan



    Chapter 5.


    Effects of Explicit Instruction on Chinese Syntactic Complexity in Repeated Story Retelling Tasks


    Qiaona Yu



    Chapter 6.


    The Effects of Online Writing on Heritage Language Anxiety ? A Bayesian Analysis


    Yang Xiao-Desai


    ?


    Part II: Interlanguage Development and Classroom Teaching and Learning


    ?


    Chapter 7.


    Radical Awareness Development of L2 Chinese Learners in the U.S.: Comparing Heritage Learners and Non-Heritage Learners


    Tianxu Chen?



    Chapter 8.


    Understanding Learners? Vocabulary Profiles in L2 Chinese Classrooms


    Haomin Zhang



    Chapter 9.


    Development of Pragmatic and Grammatical Awareness in L2 Chinese Classrooms


    Li Yang



    Chapter 10.


    Measurement Quality and Rating Scale Functioning of a CSL Classroom Assessment Instrument


    Shuai Li, Yali Feng, and Ting Wen


     



    Part III: Teachers? Perceptions, Practices, and Professional Development


    ?


    Chapter 11.


    K-12 Chinese Language Teachers? Perceptions of Classroom Portfolio Assessment


    Zheng Gu, Yanjiang Teng, Xuexue Yang, and Dongbo Zhang



    Chapter 12.


    Teaching Chinese at American Charter Schools: Identity and Classroom Teaching


    Wenhao Diao and Hsuan-Ying Liu

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Classroom Research on Chinese as a Second Language

    Classroom Research on Chinese as a Second Language

    Yuan, Fangyuan; Li, Shuai; (ed.)

    73 384 Ft

    next