Championing Your School Library – A Practical Guide to Advocacy, Marketing and Promotion Strategies
A Practical Guide to Advocacy, Marketing and Promotion
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.00
-
18 632 Ft (17 745 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 726 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 906 Ft (14 196 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 632 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2025. december 26.
- ISBN 9781783307562
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 229x152x13 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is a comprehensive guide to practical strategies for advocating, marketing, and promoting your library by targeting diverse and specific stakeholder groups. It is becoming an essential read as libraries increasingly need to demonstrate their value and impact.
TöbbHosszú leírás:
Championing Your School Library is a comprehensive guide to practical strategies for advocating, marketing and promoting your school library. It will enable readers to demonstrate the value of their school library, particularly through building relationships with key stakeholders and the wider community.
Written by an experienced school librarian, this book draws on both library and business strategies, as well as real-life examples, actionable insights and case studies of successful practices. Authoritative and accessibly written, this book helps librarians craft a strategic marketing plan tailored to user needs to help transform school libraries into vibrant learning hubs while building a strong community of supporters. Chapters cover:
- An introduction to advocacy, marketing and promotion;
- Developing advocacy techniques and marketing plans;
- How to demonstrate the value and impact of the school library;
- The importance of building relationships with stakeholders;
- Branding, promotion and social media;
- Demonstrating impact and the evaluation process.
Whether you are an experienced librarian or new to the sector, this book is a must-read for anyone committed to sustaining and growing their school library and its services.
For school libraries to thrive, their impact must be made visible to senior leaders and the wider community. This book offers clear, practical strategies - combining data and storytelling - to demonstrate how libraries drive attainment, inclusion, and well-being for both students and staff. It equips librarians with the tools to showcase their value and secure the recognition they deserve.
Több